158 US$
Hotels.com158 US$
Priceline158 US$
Travelocity158 US$
Anmeldt d. 8. november 2021

Rent værelse m alt der er behov for. Meget stille, hvilket er super dejligt. Det eneste jeg manglede var muligheden for take away fra restauranten. Morgenmaden var helt fantastisk, super lækkert. Særligt var jeg vild med muligheden for at lave havregrød, godt tænkt.

Dato for ophold: november 2021
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, HH-Henriette
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg Øst, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. november 2021

Kære Henriette.
Tak for roserne og din fine feed back. Vi har en SHOP, som sædvanligvis kan præstere et lille udvalg af sandwiches og wraps., eller er vi gerne behjælpelig med at skaffe noget udefra, når restauranten er lukket.
mange hilsner

Anmeldt d. 6. november 2021

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 25. oktober 2021

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg Øst, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. november 2021

Anmeldt d. 15. oktober 2021

Fantastisk service, personalet er søde og imødekommende, tak for det.
Jeg havde 2 gode nætter, værelserne er pæne og rene, servicen på hotellet er i top.
Maden på hotellet er meget delikat og ligger over Scandic normale standard.
Skulle jeg afholde konference i Nordjylland ville jeg klart vælge Scandic Aalborg Øst

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 1968Henrik
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg Øst, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. oktober 2021

Kære Henrik.
Vi ser med glæde dine flotte kommentarer, Tak for besøget og dine fornemme ord. Det glæder hele teamet.
Vi håber at se dig hos os igen.

Mange hilsner

Anmeldt d. 5. oktober 2021

Man fejler aldrig ved at vælge et Scandic Hotel, og det gjorde vi heller ikke denne gang. Værelserne er fine og rene og god service ved check-in. Bruchenicen var lidt træng, men vi kunne komme ud og ind af den. Men morgenbuffet levede ikke op til forventningerne, slet ikke om søndagen, hvor der manglede brød (alt brød) mellem kl. 09:05 og 09:40, det er bare ikke godt nok. Så kan man leve med at rundstykkerne ikke var sprøde men bløde om lørdagen, men at der mangler brød i 35 minutter, det må ikke ske.

Tak, HenrikG126
Finn Rosenqvist, Direktør hos Scandic Aalborg Øst, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. oktober 2021

Kære Henrik.
Tak for besøget i en en travl weekend på hotellet. Vi siger tak for de rosende ord, og tager kritikken om afviklingen af den sidste time af søndagens morgenmad til os, der var vi desværre bare mere end et skridt bagefter. Det har vi selvsagt rettet op på.
Mange hilsner