158 US$
Travelocity158 US$
Anmeldt d. 17. marts 2020

• Rejsetype: Rejste alene
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anders B, Receptionschef hos Scandic Aalborg Øst, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. marts 2020

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 9. marts 2020

Håbløst at det skal tage over tyve minutter at tjekke ind på tre forudbetalte værelser kl. 4 om morgenen. En historie om at det tog længere tid, fordi værelserne var noteret som no show på grund af sen ankomst gjorde ikke oplevelsen bedre..

Dato for ophold: marts 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
1  Tak, lars946
Anders B, Receptionschef hos Scandic Aalborg Øst, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. marts 2020

Hej Lars

Tak for din feedback på dit ophold.

Jeg beklager meget checkin var langsomt i jeres tilfælde. Vores system er desværre lidt tungt omkring det tidspunkt hvor de natlige systemrutiner kører.

Jeg håber at se jer i Aalborg igen

Mvh
Anders

Anmeldt d. 24. februar 2020

Vi havde booket to nætter på Scandic Aalborg Øst gennem DTF Travel. Min kone blev dårlig på dagen og vi fik kontaktet hotellet samme dag. Vi ville gerne bede om en ny booking, eller i det mindste en overnatning, et senere tidspunkt. De kunne ikke hjælpe os fordi deres manager ikke var til stede i weekenderne og henviser os til at ringe tilbage mandag. De gør os opmærksom på vi muligvis ikke kan få noget for vores betalte beløb på DKK1.800 for to nætter, to morgenmad og en aftens middag. Vi tager chancen og bliver hjemme (også af hensyn til andre gæster, som kan blive smittet). Denne chance skulle vi ALDRIG have taget. Deres manager var iskold og sagde at det var bare ærgerligt, desuden fralagde han sig alt ansvar pga. det var booket gennem DTF Travel. Vores DKK1.800 tager de nok glædeligt imod på Scandic Aalborg Øst.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, KLGHD
Anders B, Receptionschef hos Scandic Aalborg Øst, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. februar 2020

Hej

Tak for din feedback.

Bookingen var en forudbetalt booking og kunne hverken anulleres eller ændres allerede fra det øjeblik den blev reserveret iflg. DTF's betingelser. Det kan vi desværrre ikke ændre på selvom det kan virke hårdt men det er de betingelser der er accepteret når man reserverer. Oftest opnår man også en rabat ved at reservere uden mulighed for afbestilling nøjagtigt som flybilletter og mange andre produkter... Men jeg kan ikke udtale mig om den specifikke sag da det jo drejer sig om en 3. part og ikke Scandic.

Rigtig god dag
Anders

Anmeldt d. 28. januar 2020

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
704FinnR, Direktør hos Scandic Aalborg Øst, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2020

Anmeldt d. 28. januar 2020

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com