Skal opleves

Gravpladsen var en stor oplevelse. Stemningsfuld og smukt beliggende. Museet er overskueligt... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
metteh949
Flot udstilling

Anmeldt d. 2. august 2020
1993Michelr
Aalborg, Danmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Aalborg
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted! Udstillingerne var flotte og godt vedligeholdt. Skal man have en hyggelig tur, med lidt historie. Så vil jeg anbefalede denne!

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, 1993Michelr
Museum M, PR-chef hos Lindholm Høje Museet, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Tak for din anmeldelse. Vi er taknemmelige over, at du har brugt tid på den.
Vi kan desværre ikke nå at svare alle personligt, og derfor har vi valgt dette standardsvar for at vise, at vi har læst din kommentar og taget den til os. Hvis du har brug for at komme i dialog med os, er du velkommen til at skrive til historiskmuseum@aalborg.dk.

Anmeldt d. 9. oktober 2019

Besøgte Vikinge højene her i sommer. Spændende udstilling i hele bygningen. Især at prøve "robåden" vidio spild med at ro hurtig over til Aalborg siden. En oplevelse som især mine børnebørn var imporneret af.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, praastrup
Museum M, PR-chef hos Lindholm Høje Museet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2019

Anmeldt d. 25. september 2019 fra mobile enheder

Husk at besøge selve gravpladsen. Der er gratis adgang. Cafeen er forholdsvis dyr, men udstillingen er velformidlet.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, Thomas_KKK
Museum M, PR-chef hos Lindholm Høje Museet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. oktober 2019

Anmeldt d. 18. juli 2019 fra mobile enheder

Vi havde en rigtig god tur til Lindholm høje museet samt gravpladserne. Der var rigtig god stemning og man blev mødt med et smil. Dog får den ikke topkarakter da nogle af tingene i montrene var væltet og der flere steder var lagt op til digital læring, men udstyret var der ikke til det.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Julie M
Museum M, PR-chef hos Lindholm Høje Museet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2019

Anmeldt d. 23. juni 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte denne restaurant for første gang i maj.Højkvalitet i nyrestaurerede restaurant på toppen af Lindholm Høje. Det kan varmt Anbefales . Ekstremt professionelt personale, hurtig service, Madoplevelse til overkommelig pris.

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, Euroman01
Nordjyllands Hi... M, PR-chef hos Lindholm Høje Museet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juni 2019

Tak for din anmeldelse. Vi er taknemmelig over, at du har brugt tid på den.