“Hyggelig perle i Aalborg”
Anmeldelse af Holle's Vinstue

Holle's Vinstue
nr. 154 af 277 Restauranter i Aalborg
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Holle's vin stue er Aalborg når det er bedst. Hyggelig, uformel og alligevel fik jeg en af de bedste oksemørbrad jeg har nogensinde har spist, herefter en suveræn nøddekage til dessert til meget fornuftig pris. Betjeningen er nordjysk og super hyggelig.Vi sluttede en fantastisk aften med en gang spontan live musik.
Vi kommer igen.
Fem stjerner.

1  Tak, Martin H
Anmeldt 21. juni 2020

Vi besøgte Holle’s vinstue i forbindelse med at par feriedage i Aalborg. Et super hyggeligt sted med både inde- og udendørsbetjening. Til frokost besluttede vi os for at bestille 2 stjerneskud, som viste sig at være de bedste vi nogensinde har fået. To store pandestegte fiskefiletter, syltede asparges, masser af rejer, et halvt æg med caviar samt laks på hvert stjerneskud og til en særdeles fornuftig pris. Dertil kom en super god betjening fra den sødeste servitrice. Vi kommer helt sikkert igen, næste gang vi skal til Aalborg.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Pia-Jepsen

Rejsende, der kiggede på Holle's Vinstue, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Holle's Vinstue? Fortæl om dine oplevelser!