112 US$
Travelocity112 US$
FindHotel112 US$
Etrip112 US$
Anmeldt d. 16. juli 2022 fra mobile enheder

Hotellet er nyere renoveret. Værelserne er rummelige og sengene gode. Der er p-plads til hotellet og du er midt i Aalborgs gågader på 5 min. Morgenmaden var god. Så alt i alt en god oplevelse. Jeg var heldig at få et værelse med udsigt til fjorden. Det kan anbefales selvom p-pladsen vender ligger mellem vandet og hotellet.

Dato for ophold: juli 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, louisehsl
Anmeldt d. 23. maj 2022

Jeg bor på mange hoteller hvert år. Pier 5 hotel udmærker sig ved at have automatisk indtjening. Du modtager en sms med koden til din dør. Det betyder at de ikke skal have nøglekort, mm. udleveret - på samme tidspunkt som alle andre, der kommer til hotellet samtidig. Der er ikke strygebræt på værelserne. Men et hurtigt opkald til receptionen (telefon nr. står så snart med tænder for TV'et) - og wups, kom strygebrættet op. Værelserne er rene og pæne i forhold til prisklassen. Automatisk ud-tjekning foregår også problemfrit. Der var ikke parkeringspladser nok på selvehotellet. Men det lokale indkøbscenter har rigelig med plads for en rimelig pris (ca. 250 kr. pr. døgn).
Hotellet ligger i gåafstand for de fleste seværdigheder og tæt på fjorden / kajen (pier). Mindre gåture langs kajen kan anbefales.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, bbbwwwfff
Katja Madsen, Marketing hos Pier 5 Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. maj 2022

Kære,
Mange tak for dit besøg hos os og fordi du tager dig tid til at fortælle om dine oplevelser her.
Dejligt at du sætter pris på mulighederne for automatisk check-in og check-out - vi er også glade for det, for det giver os mere tid til de gæster der gerne vil gøre det via receptionen.
Godt at du havde tid til at gå tur i området, vi synes også at her er skønt langs fjorden og med mange seværdigheder og kulturtilbud i nærheden.
Mange hilsner fra Pier 5 Hotel

Anmeldt d. 23. april 2022 fra mobile enheder

Kære Pier 5,
Tak for et dejligt ophold, vi er fuldstændig blæst bagover efter en overnatning i den vildeste suite hvor vi både gik i seng og vågnede op til hvad der må være Aalborgs bedste udsigt. Vi brugte vores eftermiddag på Vaerft Cocktailbar hvor både drinks og snacks imponerede. Søde og servicemindede bartendere sørgede godt for os. Morgenmaden var der ligeledes ikke en finger at sætte på.

Dato for ophold: april 2022
Tak, Mialund86
Anmeldt d. 23. april 2022

Hotellet har en flot og central placering, midt i byen med flot udsgt til fjorden. Nemt og kort til det hele. Et fantastisk og imødekommende personale Kan varmt anbefale dette hotel til kortere eller længere ophold

Dato for ophold: april 2022
Tak, gertbpedersen
Anmeldt d. 31. marts 2022

Flot indrettet hotel i vandkanten med lækker morgenmadsbuffet tæt på city med kultur, shopping og natteliv. Smuk havnepromenade

Flotte værelser med gode senge og rigtig fine badeværelser

Top serviceminded personale

Let ind og udtjekning via sms

Dato for ophold: marts 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, elsebeth2022
Katja Madsen, Markedsføring hos Pier 5 Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. april 2022

Kære Elsebeth,

Tusind tak for de utrolig rosende ord, du brugt tid på at skrive om os - Det kan vi kun være super glad for!

Det er så skønt at kunne læse du har haft et godt ophold og en god oplevelse her hos os. Vi håber at kunne byde flere vellykket ophold i fremtiden, og ser frem til at byde dig velkommen igen!

De bedste hilsner
Pier 5 Hotel