Gratis afbestilling indtil d. 06/08/21
Official Hotel143 $
Tripadvisor120 $
FindHotel
Anmeldt d. 13. september 2020

Hotellet er centralt placeret med udsigt over fjorden. Vi havde et 3 Pers værelse og det var så fint og god morgenmad. Eneste var der manglede lys på værelset;-)
Vi boede her for 2400 kr for en weekend ialt for 3 personer.

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, kirstenmorrevinther
Anmeldt d. 9. september 2020 fra mobile enheder

Vores værelse i stue etagen lå tæt ved vejen hvilket gav en del trafikstøj tidligt om morgenen. Umiddelbart ser alt fint ud på overfladen. Men tålte ikke nærmere inspektion indretningen af værelset var meget spartansk og alle møbler slidte. Lyset ved indgangen til værelset havde en løs forbindelse og levede sit helt eget liv. Hvordan dette har undgået personalets opmærksomhed er mig en gåde. Sengen og morgenmad var glimrende

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, FinnK683
Anmeldt d. 7. august 2020

Alt så helt fint ud, gode og Rene værelser. God morgenmadsbuffet. Så til minusserne:
Parkeringsafgiften på ca. 100kr, er ikke sikker parkering, kører man og kommer tilbage og alter optaget, skal man parkerer andet sted til 12kr i timen, Det er ikke i orden, betaler man for en dagsparkering, skal hotellet sørge for det. Det næste er morgenmadsbuffet som ikke har NORMAL mælk, men kun kan få let, skummet, hørmælk eller hvad de ellers hedder af afarter

Dato for ophold: august 2020
Tak, Scanshow
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Hoteller er meget centralt placeret og personalet er utrolig flinke og hjælpsomme. Så det er de ting der trækker op. Hotellet er meget slidt både møbler og tæpper trænger i høj grad til at blive skiftet.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, 812mikaels
Anmeldt d. 16. juli 2020

God beliggendehed tæt på gågader spisesteder. HOTELLET er Slidt og godt brugt. Rent.Meget venligt og høflig personale. MORGEN mad ikke noget særligt vil sige under lavmål i forhold til mange andre hoteller.

Dato for ophold: juni 2020
2  Tak, fiathans