Gratis afbestilling indtil d. 06/08/21
Official Hotel143 $
FindHotel121 $
CheapTickets121 $
Anmeldt d. 9. september 2020 fra mobile enheder

Vores værelse i stue etagen lå tæt ved vejen hvilket gav en del trafikstøj tidligt om morgenen. Umiddelbart ser alt fint ud på overfladen. Men tålte ikke nærmere inspektion indretningen af værelset var meget spartansk og alle møbler slidte. Lyset ved indgangen til værelset havde en løs forbindelse og levede sit helt eget liv. Hvordan dette har undgået personalets opmærksomhed er mig en gåde. Sengen og morgenmad var glimrende

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, FinnK683
Anmeldt d. 7. august 2020

Alt så helt fint ud, gode og Rene værelser. God morgenmadsbuffet. Så til minusserne:
Parkeringsafgiften på ca. 100kr, er ikke sikker parkering, kører man og kommer tilbage og alter optaget, skal man parkerer andet sted til 12kr i timen, Det er ikke i orden, betaler man for en dagsparkering, skal hotellet sørge for det. Det næste er morgenmadsbuffet som ikke har NORMAL mælk, men kun kan få let, skummet, hørmælk eller hvad de ellers hedder af afarter

Dato for ophold: august 2020
Tak, Scanshow
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Hoteller er meget centralt placeret og personalet er utrolig flinke og hjælpsomme. Så det er de ting der trækker op. Hotellet er meget slidt både møbler og tæpper trænger i høj grad til at blive skiftet.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, 812mikaels
Anmeldt d. 16. juli 2020

God beliggendehed tæt på gågader spisesteder. HOTELLET er Slidt og godt brugt. Rent.Meget venligt og høflig personale. MORGEN mad ikke noget særligt vil sige under lavmål i forhold til mange andre hoteller.

Dato for ophold: juni 2020
2  Tak, fiathans
Anmeldt d. 5. marts 2020

Havde en overnatning i slutningen af februar. Indtjekning godt hurtigt og enkelt. Værelset var dejligt rent og det havde fornuftigt med plads. Morgenmaden var rigtig og varieret. Stedet lå super godt til at gå ud og spise, hvorfor man kunne gå frem og tilbage. Kommer gerne igen næste gang i Ålborg

Dato for ophold: februar 2020
2  Tak, LarsGam