153 US$
Hotels.com154 US$
Priceline153 US$
Lol.travel189 US$
Anmeldt d. 29. juli 2022

Vi var meget glade for vores ophold på Radisson Blu i Aalborg. Der var mindre service-problemer, som smuttede. En defekt pære, manglende glas/krus til "opredningen", en enkelt regngørings-smutter osv. Men overordnet set var vi godt tilfredse og vil gerne komme igen :-)

Tak, Helle R
Anmeldt d. 25. juli 2022

Flot og indbydende hotel. Sødt personale, lækkert hotelværelse og dejlig morgenmad. Der er ikke noget at sætte en finger på, men grundet voldsom uro om natten, ødelagde det lidt vores ophold og gav en dårlig nattesøvn for alle.

Tak, christina19862022
Anmeldt d. 13. juli 2022

Det er et dejligt hotel og man sover fantastisk. Men den primære grund til, at jeg hver uge vælger dette hotel er ganske enkelt personalet. Man følger sig meget velkommen og samtidigt er det helt tydeligt, at de ansatte lægger en ære i at være serviceminded og give gæsterne et dejligt ophold.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 609pso
Anmeldt d. 28. juni 2022

Dette hotel er beliggende helt perfekt i centrum af Aalborg. Lækkert værelse og skøn morgenmad.
Koldt vand i køleskabet til fri afbenyttelse, og lækre produkter på badeværelset ligeledes til fri afbenyttelse.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, lilleholm9
Anmeldt d. 10. juni 2022

Rom service besvarede ikke mine opkald. Endte med selv at hente noget i byen
Generelt slidt hotel, med MEGET knirkende gulve på værelset (rum 222)
Ingen information om hotel parkering ved check-in måtte parkere i p-hus overfor til 214 kr for en nat

Dato for ophold: juni 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger