148 US$
Hotels.com148 US$
Priceline148 US$
Travelocity148 US$
Anmeldt d. 25. juli 2022

Flot og indbydende hotel. Sødt personale, lækkert hotelværelse og dejlig morgenmad. Der er ikke noget at sætte en finger på, men grundet voldsom uro om natten, ødelagde det lidt vores ophold og gav en dårlig nattesøvn for alle.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, christina19862022
Anmeldt d. 13. juli 2022

Det er et dejligt hotel og man sover fantastisk. Men den primære grund til, at jeg hver uge vælger dette hotel er ganske enkelt personalet. Man følger sig meget velkommen og samtidigt er det helt tydeligt, at de ansatte lægger en ære i at være serviceminded og give gæsterne et dejligt ophold.

Dato for ophold: juli 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 609pso
Anmeldt d. 28. juni 2022

Dette hotel er beliggende helt perfekt i centrum af Aalborg. Lækkert værelse og skøn morgenmad.
Koldt vand i køleskabet til fri afbenyttelse, og lækre produkter på badeværelset ligeledes til fri afbenyttelse.

Tak, lilleholm9
Anmeldt d. 10. juni 2022

Rom service besvarede ikke mine opkald. Endte med selv at hente noget i byen
Generelt slidt hotel, med MEGET knirkende gulve på værelset (rum 222)
Ingen information om hotel parkering ved check-in måtte parkere i p-hus overfor til 214 kr for en nat

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Claus-1968-2
Anmeldt d. 4. juni 2022

5. Gang jeg besøgte hotellet. Jeg bruger det til ren afslapning fra en travl hverdag. Nyder at alt bare spiller. Meget venligt og imødekommende personale. Føler mig i den grad set og hørt. Kommer i hvert fald igen

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, majaleth70