Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com198 $
Hotels.com198 $
FindHotel198 $
eDreams198 $
CheapTickets198 $
getaroom.com203 $
Anmeldt d. 5. august 2021

Super placering, kedelig morgenmad, slidte badeværelse, venligt personale.
Dårlig til at overholde corona regler og gøre det til en sikker og tryg oplevelse.
Varmt værelse, men kunne ikke holde vinduer åbne grundet livlig stemning fra byen

Tak, rh1c2t8lc4
Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Dejligt hotel.
God morgenmad
Høj værelsesstandard

Parkeringsmulighed i p kælder under hotellet til 95 kr i døgnet

Få min gang fra mange restauranter og butikker

Lige ved Limfjorden med udsigt fra flere værelser over denne

Intet negativt at sige om ophold på hotellet

Torben V
København

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Torben V
Anmeldt d. 28. juli 2021

Hotel med rigtig god beliggenhed - tæt på både centrum og fjorden.
Fin morgenmad med stort udvalg. Buffeten fyldes løbende op, og personalet er opmærksomme på at alt er ok omkring dette.
Værelse af skuffende standard. Bl.a. ekstremt knirkende gulv, og virkelig dårlige hovedpuder. Vi havde en ekstra opredning som heller ikke var med høj komfort.

Tak, Tina L
Anmeldt d. 26. juli 2021

Hotellet er lige som man kan forvente af et hotel i Radisson kæden. Alt er passende til den pris man betaler ... dog ikke medarbejdernes kvalitet denne gang. De fleste medarbejdere så faktisk ud til at gøre alt hvad de kunne men det virkede kraftigt som om for mange medarbejdere manglede oplæring eller styring - så altså et problem skabt af ledelsen. Var det måske ferie afløsning? Det kunne i hvert fald virke sådan. Ærgerligt.
Jeg vil gerne anbefale Radisson generelt, men husk nu på at hotellet ikke er bedre end det personale der bliver hyret ind til at passe gæsterne.

Tak, cbohoj
Anmeldt d. 26. juli 2021 fra mobile enheder

Dagens temperatur var 23 grader, men temperaturen i vores værelse var 30 grader, da vi tjekkede ind sen eftermiddag. Vi forsøgte at ringe ned til receptionen, men telefonen virkede ikke. Vi fandt ud af at den ikke var sat til, hvilket skyldtes at der slet ikke var et telefonstik på værelset. ( mærkeligt når man nu har stillet en telefon på værelset) Personalet indrømmede at der var problemer med varme værelser, men havde ikke ventilatorer til alle værelser. ( hvilket også er mærkeligt, da dette jo bestemt ikke er første gang at Danmark har temperaturer på 23 grader ) På værelset var skabet indeholdende køleskab og sikkerhedsboks overophedet. Det kom fra stikkontakten i skabet. Da hotellet ligger lige over for Jomfru Ane gade, var det ikke en mulighed at åbne vinduet om natten for at lufte ud og få varmen ud af rummet, da alle de unge mennesker hyggede sig og havde en fest i Jomfru Ane Gade. Vi måtte derfor sove det vi kunne i 30 grader, med en 10-årigdreng. Endvidere var dobbelt sengen Blød og ujævn efter mange overnatninger.
Ovenstående er overhovedet ikke ok og fuldstændigt skandaløst for et hotel med 4 stjerner.

Tak, ninnah2019