171 $
Hotels.com171 $
FindHotel164 $
ZenHotels.com191 $
Anmeldt d. 16. maj 2021 fra mobile enheder

En enkelt overnatning på værelse med flot udsigt over vandet. Vær. 248 kan klart anbefales. Fik plads i p-kælderen til 95,- pr døgn. Helt okKommer gerne igenHavde satset på en tur på Casino, men det var desværre corona-lukket en uges tid endnu.

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, Mogens-Horsens
Anmeldt d. 20. april 2021

Det skulle være et 4-stjernet hotel, men det er vildt overdrevet. Hotellet er i nogenlunde stand, men badeværelset er ekstrem slidt. Der er svamp i badekabinen (ja, det er en badekabine), ingen varme overhovedet på badeværelset, så det er vildt koldt. Også er badet udstyret med en sparebruser, som man brugte for over 15 år siden. Det er ikke prisen værd.

1  Tak, kimjM6716ZK
Anmeldt d. 4. april 2021

3 stk teslaopladere som er til dispution for gæster. skønt tænkte jeg og checkede lige en x tra gang telefonisk. kom derop til verdens smalleste p pladser ( var faktisk blevet advaret på forhånd ) med hjælp fra den venligste unge mand fra køkkenet fik vi bugseret bilen ing ( ca 20 min ) og skulle lade. out of order. ligeledes med nr to oplader.. nr 3 var optaget. så måtte jeg køre helt til skalborg kl 11 om aftenen ( lav spænding på batteriet er jo ikke godt 20 pct. der sad jeg så i en halvanden time - kom tilbage og ingen p pladeser. parkerede så ude i vestbyen ---jeg var ulykkelig .

konferedere med mit firma om at forhandle nedsat pris -- no way. den mest ubehagelige kvinde lod mig forstå med fast og ikke venlig attitude at det var ikke deres ansvar at sørge for at laderne virker. kontaktede så tesla der oplyser at det er private opladere samt at det er hotellets ansvar. det menet damen i receptionen ikke.Så jeg måtte betale trods de 850 kr for verdens dårligste oplevelse.

1  Tak, ullahelenef
Anmeldt d. 28. marts 2021

Room service med super lækker mad! Fantastisk service fra alle sammen. Rent værelse med badekar som jeg ønskede. Perfekt til at slappe i disse corona tider, hvor alle spa og kropsbehandlinger er lukket i hele landet.

• Rejsetype: Rejste alene
2  Tak, mercedesmorel
Anmeldt d. 27. marts 2021 fra mobile enheder

Vi boede her i sommers og var meget tilfredse. Denne gang startede opholdet med at vi blev anvist et beskidt værelse med uredt seng. OK fejl i bookingsystemet.

Det nye værelse havde den gode seng og udsigt vi sætter pris på. Badeværelsesgardinet lugtede dog lidt hengemt og var af den type, der suges ind og fylder 1/4 af brusekabinen. Strygejernet havde været en tur på gulvet og den knækkede spids rev i tøjet... øv.

Vi havde glædet os til den inkluderede morgenmad, da hotellet havde en virkelig god buffet i sommers. Det kan man ikke under Corona, men man kan jo gøre sig umage...

Vi fik udleveret en styroporæske med et indhold, der fik mig til at tænke på en ridelejr og min mand på militæret...se foto. På forespørgsel - nej det blev ikke tilbudt - fik vi udleveret en plastbox med røræg og pølse. Vi fik også en muffin, som var delvis frossen.

Kaffe latte? Nej, desværre espressomaskinen er slukket...

Corona er hård ved hotelbranchen - Det her er ikke måden at komme godt igennem på.

Tak, majasA1699RX