Jeg har kun positiv ting at sige om mit sidst ophold på dette sted.
God service / jeg af alene af sted med vores datter på 2 år. Fx Skal vi hjælpe dig op med dine tasker.
Smuk udsigt - god seng at sove i.

Tak, 702annak
Anmeldt d. 6. september 2020 fra mobile enheder

God og central beliggenhed. Hygiejnen v morgenmadsbuffeten var under al kritik, da det er helt op til folk selv, om de vil spritte af og/ eller bruge en handske. Det gjorde at cirka halvdelen ikke gjorde nogen af delene.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Rikke B
Anmeldt d. 17. august 2020

Undgå værelse 539, hvis du vil have privatliv. Få et værelse på den anden side af gangen. Ellers dejlig central beliggenhed. Spiste kun morgenmad på hotellet og det var en skuffende oplevelse. Skulle vente for længe på opfyld.

Tak, Alice S
Anmeldt d. 9. august 2020

Fint hotel til pengene, aftensmaden var kold ved servering, men fik da heldigvis noget der var varmt, efter henvendelse til personalet. Morgenmaden er super god.
Værelserne er lækre, med en god udsigt til Limfjorden

Tak, fdy2020
Anmeldt d. 27. juli 2020

Vi havde en dejlig oplevelse på Hotel Radisson Aalborg.
Personalet var smilende og meget imødekommende - forstod straks vores behov, og gav en fremragende service.
Specielt vores søn fik en fantastisk behandling, og var straks på bølgelængde med de venlige receptionister. Det var en fornøjelse at se så godt et personale-team.
Vi vil bestemt besøge Jer igen en anden gang.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, MichaelFruelund2020