Anmeldt d. 21. juni 2020 fra mobile enheder

Super ophold! Værelserne er så fine og rene, service er i top og morgenmaden ubeklagelig.
Dog er hotellet ikke handikap/ barnevogns-venligt! Det gav os en del udfordringer..

Vi kommer gerne igen, men uden klapvogn næste gang

Tak, CarolineDonkild
Anmeldt d. 16. juni 2020

Godt hotel med en rigtig god betjening. Fornuftig pris, god central beliggenhed, gåafstand til alle seværdigheder og restauranter. God hygiejne i forbindelse med morgenbuffet påbud om brug af håndsprit og handsker. Et Hotel der lever op til prisen.

Tak, haxe2020
Anmeldt d. 15. juni 2020

Fint hotel med venlige medarbejdere. Desværre var det ikke alle der talte dansk.
Rengøring foran hotellet og på gangene kunne være bedre.
Morgenmaden var lunken og kun svineprodukter ved valg af pålæg. Skøn central beliggenhed i skøn by.

Tak, tinaslunden
Anmeldt d. 8. juni 2020 fra mobile enheder

Dejligt hotel som vi desværre kun havde en overnatning på.
Godt værelse, god betjening og fin morgenmad. Coronabekæmpelse i
top. Dejlig seng og gode stole på værelset. Vi fik desværre ikke prøvet hotellets øvrige faciliteter.

Tak, PSH58
Anmeldt d. 2. juni 2020 fra mobile enheder

Ganske udemærket hotel, beliggende i centrum af Aalborg. Hotellet har alt man kan forvente, uden at der er gjort noget ekstra. Et ganske fint og gennemsnitlig hotel. Jeg kommer gerne tilbage.

Betjeningen er høflig. Værelserne har en god størrelse, dog med ældre badeværelse.

Tak, 22casperb