Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com135 US$
Hotels.com135 US$
Priceline116 US$
Travelocity135 US$
Trip.com132 US$
eDreams98 US$
Anmeldt d. 30. november 2021 fra mobile enheder

Aflysning af firmajulefrokost i 11. time grundet Coronasmittede kollegaer.

Scheelsminde udviser absolut ingen konduite i den sammenhæng - regning betales naturligvis MEN Scheelsminde vil ikke være åben over at give en voucher på drikkevare beløbet (ca. 30.000kr) til en erstatningssommerfest.

Scheelsminde siger “vi har åbnet vinen” så det kan ikke lade sig gøre!

Der er sgu da ikke åbnet vin 4 timer før festen for 20-25.000 kr.

Dårlig dårlig forretningsetik

Dato for ophold: november 2021
Tak, ag32140
Eventafdeling Scheelsminde, Andet hos Hotel Scheelsminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. december 2021

Kære ag32140,

Vi har haft en god dialog om booking af jeres julefrokost, og på jeres opfordring tidligt i processen uddybet annulleringsbetingelserne; skulle I selv annullere julefrokosten, uden restriktioner, så er det de gældende annulleringsbetingelser, der træder i kraft.

Covid-19 er uforudsigelig, belastende og forfærdelig. Virussen kan påvirke diverse bookede arrangementer og derfor handler vi altid jf. myndighedernes restriktioner. Også i denne sag.

Der er ingen restriktioner fra myndighedernes side der gør, at jeres arrangement ikke kunne gennemføres og derfor har vi handlet jf. annulleringsbetingelserne.

Vi har forsøgt at finde en løsning for kompensation sammen med jer, og er kede af at det ikke har kunnet lykkes.

Mvh. Scheelsminde

Anmeldt d. 17. september 2021 fra mobile enheder

Et af de absolut bedste byhoteller jeg har været på. Morgenmad er den bedste jeg har prøve, alt hvad hjertet kan begære. Kan klar anbefale dette hotel til en f. Eks romantisk weekend i Aalborg.

Høfligt personale, og fine parkeringsforhold.

Dato for ophold: september 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, GormC2013
Anmeldt d. 16. september 2021

Lækkert hotel, smagfuldt indrettet, såvel værelser som restaurant. Dejlig morgenmad med udsøgt betjening. Parkering lige uden for værelset. Vi spiste ikke aftensmad på hotellet, men det er garanteret lækker mad.

1  Tak, imtoft
Anmeldt d. 12. september 2021 fra mobile enheder

Fint hotel når man skal rundt i og omkring Aalborg. Super venligt og imødekommende personale. Velegnet til familier med børn. Fint pool område med spa. Alt lækkert og rent. Lækker morgenmad med alt hvad man ønske sig af en continental breakfast.

Tak, Frank_neu_DK
Anmeldt d. 27. august 2021

Jeg er lykkelig over vi valgte netop Scheelsminde til vores bryllup!
Jeg havde planlagt alt og havde meget specifikke ønsker til canapeer, menu, vine, bryllups kage og drinks - ja, faktisk alt. Mette som jeg kommunikerede med Per mail (da vi ikke bor i Danmark) var yderst professionel fra A-Z og gjorde alt for at alting blev netop som vi ønskede det. Event koordinator Christine var også virkelig sød og hjælpsom.

Vi var på besøg i Danmark før brylluppet for at møde Mette og prøve smage mad samt vine. Aldrig har jeg mødt en så passioneret, sød og proaktiv manager.
Jeg vidste at vi havde fundet det perfekte sted og da vi prøve smagte menuen var alt også perfekt!

Til selve brylluppet var jeg ikke nervøs fordi jeg havde indtryk af at alle tjenere var briefet og havde 100% styr på alt.
ALLE mine forventninger blev indfriet og langt mere til. De kanapéer de havde lavet til receptionen var udsøgte og de havde sørget for alle detaljer! Bryllups kagen var den bedste vores gæster nogensinde har smagt. Den bar lavet med friske jordbær og passede perfekt til et sommer bryllup.
Middagen og vine var perfekt og betjeningen sød, venlig, professionel og effektiv hele vejen igennem.
Der var INTET at sætte en finger på igennem hele dagen, aftenen og natten!

Jeg er så imponeret over schelsminde og det er helt klart stedet vi vil afholde vores næste store fest i Danmark.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 705mail