117 US$
Priceline139 US$
Hotels.com139 US$
Travelocity139 US$
Anmeldt d. 16. september 2021

Lækkert hotel, smagfuldt indrettet, såvel værelser som restaurant. Dejlig morgenmad med udsøgt betjening. Parkering lige uden for værelset. Vi spiste ikke aftensmad på hotellet, men det er garanteret lækker mad.

Dato for ophold: september 2021
1  Tak, imtoft
Anmeldt d. 12. september 2021 fra mobile enheder

Fint hotel når man skal rundt i og omkring Aalborg. Super venligt og imødekommende personale. Velegnet til familier med børn. Fint pool område med spa. Alt lækkert og rent. Lækker morgenmad med alt hvad man ønske sig af en continental breakfast.

Dato for ophold: september 2021
Tak, Frank_neu_DK
Anmeldt d. 27. august 2021

Jeg er lykkelig over vi valgte netop Scheelsminde til vores bryllup!
Jeg havde planlagt alt og havde meget specifikke ønsker til canapeer, menu, vine, bryllups kage og drinks - ja, faktisk alt. Mette som jeg kommunikerede med Per mail (da vi ikke bor i Danmark) var yderst professionel fra A-Z og gjorde alt for at alting blev netop som vi ønskede det. Event koordinator Christine var også virkelig sød og hjælpsom.

Vi var på besøg i Danmark før brylluppet for at møde Mette og prøve smage mad samt vine. Aldrig har jeg mødt en så passioneret, sød og proaktiv manager.
Jeg vidste at vi havde fundet det perfekte sted og da vi prøve smagte menuen var alt også perfekt!

Til selve brylluppet var jeg ikke nervøs fordi jeg havde indtryk af at alle tjenere var briefet og havde 100% styr på alt.
ALLE mine forventninger blev indfriet og langt mere til. De kanapéer de havde lavet til receptionen var udsøgte og de havde sørget for alle detaljer! Bryllups kagen var den bedste vores gæster nogensinde har smagt. Den bar lavet med friske jordbær og passede perfekt til et sommer bryllup.
Middagen og vine var perfekt og betjeningen sød, venlig, professionel og effektiv hele vejen igennem.
Der var INTET at sætte en finger på igennem hele dagen, aftenen og natten!

Jeg er så imponeret over schelsminde og det er helt klart stedet vi vil afholde vores næste store fest i Danmark.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 705mail
Anmeldt d. 26. august 2021 fra mobile enheder

Bookede i god tid og fik en skarp pris. Det ved jeg fordi min bror bookede dagen før check-in, og fik lov til at betale langt mere
Hotellet er nøglefrit. Du modtaget en 6 cifret kode ved check-in. Den virker til værelse og pool/spa området.
Morgenmaden blev tildels serveret ved bordet. Der var rigeligt, og det hele smagte godt.Helt perfekt. Tjenere, servicepersonel og receptionen var alle venlige og imødekomne.
Her kommer vi gerne igen.

Dato for ophold: august 2021
1  Tak, bjarnebladth
Anmeldt d. 29. juli 2021 fra mobile enheder

Hotellet ser hyggeligt ud når man kommer, men værelserne (Suite} er lige så mørke (der mangler lys), som hotellet er lyst.
Og ingen steder at placere kufferterne, så de måtte ligge på gulvet.
Indgangskoden til værelset på seks cifre skulle indtastes på en dørterminal der var for lavt placeret på døren
og der var alt for dårligt lys, meget svært at se tallene.
Den allerede bestilte mad (2 retters menu) i restauranten tog 2 timer at få serveret.
Morgenmaden var en katastrofe. Der var absolut ikke plads til alle gæster det stod i kø og ventede på at blive seated.
Der var intet tag selvbord og serveringen tog en evighed, for lille kapacitet i køkkenet åbenbart, så køkkenet fungerer bestemt ikke tilfredsstillende.
Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, _clausgh