Fastlås den laveste pris fra disse websites
173 $
Travelocity138 $
FindHotel138 $
Trip.com173 $
Anmeldt d. 24. maj 2021 fra mobile enheder

Hovedbygningerne er super flotte, men terrasseværelset, som vi boede på var ikke pengene værd. Meget sparsomt indrettet og værelset var små. Der var ikke køl på værelset. Ikke opbevaring til tøj/kuffert. Meget lydt på værelserne, så man kunne høre fortrin, TV og snorken fra ‘naboer’.
Vi var der i tre døgn på kærestetur.

Dato for ophold: april 2021
1  Tak, Madelsker37
Anmeldt d. 30. december 2020 fra mobile enheder

Dejlig oplever trods diverse Corona restriktioner og begrænsninger. Personalet gjorde virkelig sit yderste for at opholdet trods Corona blev en god oplevelse.
Godt værelse og fine måltider trods restaurant nedlukning.

Tak, Thim S
Receptionen Hotel Scheelsminde, Other hos Hotel Scheelsminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. januar 2021

Tak for din feedback.

Vi sætter stor pris på både ris og ros, da dette er med til at gøre os bedre.

Endnu engang tak og vi håber at se dig på Hotel Scheelsminde igen

Med venlig hilsen

Sara Bech
Receptionschef

Hotel Scheelsminde

Anmeldt d. 12. december 2020 fra mobile enheder

Personalet virker som om de meget hellere vil være alle andre steder end her. Morgenmaden er under al kritik, det lune er helt koldt, ved påtale blev det taget ud i køkkenet, og det samme kom så ind igen lige så koldt, bare rørt lidt rundt i - scrambled æg- værelset, ingen opfyldning af istant kaffe. Klapning generelt af værelset, det var med venstre hånd. Service var en by i Rusland.

Tak, yvonnesG1519NE
Anmeldt d. 12. december 2020 fra mobile enheder

Morgenmaden har været meget dårlig alle dagene, de første dage fik vi morgenmad i restauranten og det var dårlig udvalg og det var koldt også det som burde være varmt så som æg og bacon.
De sidste par dage på værelset pga corona, kolde æg, alt for stærk the og igen kaffe da de havde lavet kludder i bestillingerne.
Der er mega koldt på værelserne.
Meget sur og trist personale.
Det er bestemt ikke pengene være.
Vi havde bestilt separate senge og dette kunne ikke lade sig gøre. Hvis vi ville/kunne kunne vi benytte hemsen som nok mest er beregnet til børn.

Tak, 103signes
Anmeldt d. 16. august 2020 fra mobile enheder

Skønt sted at tilbringe nogle dage.
Hotellet er placeret midt i et villa kvarter, det er i virkeligheden rigtig skønt, det betyder at der er roligt om aftenen.
Scheelsminde er blevet kraftigt opdateret det sidste år, og det ses tydeligt på gange, værelse og lobby området.
Alting virkede rent og pænt, der var ganske små ting som rengøringen ikke havde set, eller fået taget med.
Værelse 92, Junior suite, er et virkelig nydelig værelse, med masser af plads også på badeværelset.
Man kunne ønske køleskab på værelset, så man kan få kølig champagne i boblebadet.
Der kan blive meget varmt på værelset, så en ventilator eller et andet kølesystem kunne have været rigtig skønt.
Haven der høre til området er stor og der er plads nok til at mange kan opholde sig, leje, spille og hygge sig på samme tid.

Alt i alt et skønt sted med plads og ro.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, checondra
Receptionen Hotel Scheelsminde, Other hos Hotel Scheelsminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. august 2020

Tak for din feedback.

Vi sætter stor pris på både ris og ros, da dette er med til at gøre os bedre.

Endnu engang tak og vi håber at se dig på Hotel Scheelsminde igen

Med venlig hilsen