“Fisk”
Anmeldelse af Skagen Fiskerestaurant

Skagen Fiskerestaurant
nr. 117 af 270 Restauranter i Aalborg

Det er en rigtig god ide med en fiskerestaurant i Aalborg og der er hyggeligt og maden okay. Det er ikke nogen stor gastronomisk oplevelse, men alt i alt okay til den gode side.
Hurtig servering venlig betjening god vin og gode øl fra Skagen bryghus.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 664perh

Anmeldt 29. august 2020

Her får man de bedste fisk og friskeste skaldyr i byen. Restauranten har god stemning, venlig betjening og dejligt menukort. Her kan anbefales både smørrebrød med sild, fiskefrikadeller, blåmuslinger eller tunabowl. Alt er lækkert friskt og veltilberedt. Ofte lang ventetid på køkkenet, hvilket ikke er så godt.

Tak, HRL7000
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Min mand og jeg fik skaldyrsbuffet i fredags og var heldig at sidde udenfor i dejligt vejr. Maden og udvalget i buffeten er super lækkert og veltilberedt. Vinkortet er fint - men i den dyre ende. Man får samme vin billigere mange steder i byen og det trækker ned for mig.
Synes det er ærgerligt, at når man får buffet, at man så skal bede personalet om at fjerne sine brugte tallerkner hver gang - jeg synes de bør se det.
Der var super god underholdning med levende musik og DJ - helt perfekt.

Tak, Matthiasen
Anmeldt 2. august 2020

Vores 2 forretter og 2 hovedretter samt en flaske vin til i alt 1025,- står kvalitetsmæssigt overhovedet ikke mål med den mad og stemning vi havde forventet af en restaurant i det prisleje.
Inde i restauranten sad man meget tæt, op ad nabobordene. Også så tæt, at det havde været ubehageligt uden Covid-19. Derudover var der meget larm samt høj musik fra højtalere i baggrunden, som ikke bidrog til en hyggelig stemning.
Forretterne som var Hummerbisque, smagte brændt og meget fed og tung. Til hovedet fik vi stegt rødspætte og dagens fisk som var torsk med muslingesauce. Rødspætten var det eneste som levede op til forventningerne og var fin. Torsken og tilbehøret manglede smag hvor blot den meget flødefede muslingesauce smagte igennem.
Generelt alt for dyrt i forhold til kvaliteten af det samlede produkt, og man kan nemt finde bedre alternativer andre steder i Aalborg.

Tak, Rejse202
Anmeldt 14. juli 2020

Lækkert med en ny fiskerestaurant i Aalborg.
Indrettet i pæne nye lokaler, centralt i Aalborg by, dog var der lovlig lidt plads på restaurant3n, bordene står alt for tæt, generende under normale forhold, ikke rimeligt i disse COVID-19 tider.
Serverer lækkert varmt brød med smør som en lille appetizer.
Lækker frisk fisk, lækkert tilberedt, serveret meget indbydende, min medspiser var dog ikke lige så heldig med sine Fish & Chips.
Kompentente servering, nærværende og hurtig, og der er en del personale i forhold til restaurantens størrelse.
PS: desværre nok første gang på en restaurant af dette format j3g ikke har fået en serviet, ikke godt nok.

Tak, HugoJHjorring

Rejsende, der kiggede på Skagen Fiskerestaurant, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Skagen Fiskerestaurant? Fortæl om dine oplevelser!