“Lækker mad.”

Køkkener: Fransk, Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 13. august 2021

Fantastisk lækker mad, vi fik svinemørbrad ala creme, Stjerneskud og wienerschnitzel fra frokost kortet. det var store portioner. så man blev meget mæt. det var varmt. smagfuldt, flot anrettet. og bare lækkert. og lækkert brød til.
men leder du efter et sted at sidde en hel aften og nyde maden. så skal man lige tænke over om man kan holde til at sidde på en dårlig stol. stolene er hårde træ stole som man virkelig ik sidder godt i pga hård kant ind i lårene.

Tak, DebbieW1936

Anmeldt 21. juli 2021

Jeg og mine to døtre har været inde og få en dejlig brunch på provence i Aalborg.
Super dejlig anretning, og sød betjening og dejlige omgivelser. Kvalitet for pengene. Et absolut besøg vær.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 462torbenp
Anmeldt 11. november 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad og stemning i en og samme pakke. Og så til en vanvittig pris i hverdagene.
Vi fik deres 3 retters menu og god rødvin. Alt var i top men særligt kalvesteaken var eminent.
Og husk at kigge op i loftet og nyd den franske bistro stemning

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, CamillaS_12
Anmeldt 16. oktober 2020

Meget sjældent har vi oplevet så ulækkert mad. Alt totalt pre fabrikeret og decideret afskyeligt. Forkert hovedret og usmagende dessert. Meget, meget beskidte toiletter. Vi er ellers gennem tiden kommet en del på Provence, men i aften var med sikkerhed sidste gang.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 562birgitteb
Anmeldt 19. september 2020

Vi har tidligere været meget tilfredse med stedet. Det er hyggelige omgivelser, men maden, var ikke så lækker som den plejer.
Der havde været et opslag på facebook om, at der var tilbud på en menu til 125 kr. Ingen steder kunne man se i restauranten, at det var en mulighed og hvad det var for noget mad. Da vi spørger til det får vi den besked, at det først var gældende fra samme dato.
Vi vælger dog den dyre menu, og får også hurtigt vores mad. En kæmpe portion hummersuppe som ikke smagte af meget (der var dog jomfruhummere i suppen, som var udmærkede), og derefter en tournedos (uden bacon). Vi bad om medium stegt. Den ene bøf var et tyndt endestykke og helt gennemstegt. Adspurgt om bacon, fik vi svaret, at det brugte de ikke! Vi mener, at det er en del af konceptet tournedos. Den gennemstegte bøf, blev ombyttet til en ok bøf, men tjener kommer med den, og beder om at vi skærer den midt igennem. Vi har ikke lyst til at skære vores mad op på den måde. De må da vide, om deres mad er i orden.
Vi fortrød, at vi ikke nøjedes med det billige tilbud!

Dato for besøg: september 2020
Tak, Helle K

Rejsende, der kiggede på Restaurant Provence, kiggede også på

Har du været i Restaurant Provence? Fortæl om dine oplevelser!