“Take away smørrebrød i topklasse”
Anmeldelse af Aktuel

Aktuel
nr. 104 af 274 Restauranter i Aalborg
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Har efterhånden smagt en del smørrebrød i både København og Aalborg - men Aktuels take away smørrebrød er simpelthen fantastisk - de håndpillede rejer havde et godt bid og var super lækre - fiskefiletten virkelig sprød - tatar rigtig lækker - æg og avocado samt kartoffel var også rigtig lækre med de forskellige toppings - udover smagen var helt i top - så får man 3 stk højbelagte smørrebrød for 100kr og det kan man sagtens blive mæt af - pakket i supersmarte kasser

Tak, KlausN252

Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Vi fik en lækker brunch. Vælg selv 3 retter fra brunch menuen for 129,- og 99,- om mandagen. Der er masser på tallerkenen og det smager godt - derud over kan man supplere med juice, iskaffe, smoothies eller hvad man er til. Undrede os dog lidt at der ikke var bare lidt brød med til osten. Ellers skal man købe en brødkurv til kr 20. Vi kommer gerne igen for at prøve 3 andre retter.

Tak, tennah2016
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Glimrende koncept med valg af de forskellige brunchretter, god betjening og nemt at komme til også i kørestol.
Eneste lille minus, der manglede lidt hjælpemidler på handicaptoilet

Dato for besøg: juli 2021
Tak, JanPedersen16
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Vi fik alle burgere hvor burgerbollerne var ristet helt tørre og bøfferne var også helt tørre. Der var desuden ikke ret meget smag i burgerne.
På intet tidspunkt spurgte tjenerne om maden var som den skulle være.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Martinjen
Anmeldt 21. maj 2021 fra mobile enheder

God mad - koncept med 3 retter - fik mørbrad spidser, rustik fritter og æblekage. Manglede noget grønt - troede der var mere grønt med til mørbraden. Kunne have valgt en salat. Mørbraden smagte virkelig godt og jeg blev mæt selvom jeg ikke tog salat med.
Desserten blev serveret sammen med det andet, det var lidt mærkeligt.
God betjening.
Rent og pænt.
Hyggeligt.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, Maxi-Svandis

Rejsende, der kiggede på Aktuel, kiggede også på

Har du været i Aktuel? Fortæl om dine oplevelser!