“Skuffende oplevelse - dårlig betjening”
Anmeldelse af Aktuel

Aktuel
nr. 128 af 270 Restauranter i Aalborg
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Som det første påpegede tjenerne vi skulle stille barnevognen ud på en ikke særlig imødekommende måde. Der gik yderligere 15 minutter hvorefter vi til sidst måtte bede om menukortene, alt i mens andre gæster blev henvist til deres pladser og fik menukort. Maden blev serveret 11.55 (1 time og 10 minutter efter vi var kommet).
Og restauranten var kun halv fyldt...

Maden var acceptabel men samlet set var oplevelsen skuffende hvis man tager priserne i betragtning. 120 kr for 3 meget små anretninger kombineret med dårlig betjening. Det rækker ikke til mere end 1 stjerne når man ikke er mere gæstfri. Chiagrøden var kedelig.
Vi blev kompenseret med 1 kande kaffe for den lange ventetid...

Næste gang bliver det Musikkens Spisehus hvor man får en super gæstfrihed, bedre (og mere) mad til billigere penge. Endda med havudsigt.

Det er en ommer!

Tak, tynor

Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Intet at påsætte på personale eller omgivelser - super sødt!
Men alligevel vil jeg ikke anbefale nogen at spise deres aftenmåltid derinde. Af den simple grund at man ikke bliver mæt. Meget små skåle med mad, der dog smager godt, men jeg var så sulten efterfølgende.
Jeg ville hellere give mere og få fuld valuta for pengene end, hvad der føltes som en smagsprøve.

Tak, hannefaurholdt_
Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig god oplevelse. Sødt og venligt personale. En super idé med flere små retter. To af de tre jeg valgte smagte forrygende, og hvis den tredie havde været ligeså god, havde jeg givet fem stjerner. Desværre smagte den af ingenting og var ligegyldig, efter min mening ( en bulgursalat )
Vi var fire modne damer som alle nød jeres koncept, og vil varmt anbefale stedet til alle, og så kommer vi rigtig gerne igen. Tak for en dejlig aften.

Tak, MereteMadsen
Anmeldt 15. juni 2020 fra mobile enheder

Virkelig hyggelig indretning og lækker terrasse. Maden er ikke pengene værd desværre, 160 kr for tre små skåle. Til gengæld er maden rigtig flot anrettet. Deres tatar var smagsmæssigt rigtig god, men portionen ALT for lille ift. prisen. Nakkefilet med pure var smagsløst, koldt og uinteressant.

Betjeningen var sød når man kunne få deres opmærksomhed.

Jeg kunne godt finde på at komme for at drikke et glas vin på terrassen, men maden holder jeg mig fra.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, annee263
Anmeldt 3. juni 2020 fra mobile enheder

Vi kom som par med vores lille hund og sad udenfor. Vi bestilte begge to brunch, som man selv sammensætter. Min mand bestilte to omgang scramble eggs, én med laks og én med avokado. Jeg bestilte scramble eggs, chiagrød og den bedste chokolade croissant som jeg nogensinde har smagt. Deres samarbejde med surdejsbageren nedenunder i bygningen, klæder brunchen rigtig godt. Vores scramble eggs var helt forrygende gode og vi har kun roser i forhold til maden. Grunden til, at vi ikke giver den 5 stjerne, er grundet betjeningen. Her var der ikke mange smil eller opmærksomhed, så vi tænker, der bestemt er potentiale for at udvikle den del af oplevelsen. Vi kommer tilbage og håber på, at få et smil med på vejen sammen med et fantastisk måltid.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, LillC_13

Rejsende, der kiggede på Aktuel, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Aktuel? Fortæl om dine oplevelser!