“Rigtig god mad og betjening ”
Anmeldelse af Restaurant Rusk

Restaurant Rusk
nr. 11 af 277 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Fransk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. juli 2020 fra mobile enheder

Rusk kan helt klart anbefales rigtig god betjenning og god mad, vi fik jomfruhummer, oksemørbrad og til dessert koldskål og ost (fantastisk god koldskål) Kommer helt sikkert igen

Tak, christiana152

Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Der manglede intet da vi besøgte Rusk! Fantastisk service og masser af vin og mad. Skøn og nærværende betjening. Wow

Tak, H3278SAkennethk
Anmeldt 12. juni 2020 fra mobile enheder

Hyggelig lille restaurant. Godt menu kort med et godt udvalg men ikke stort udvalg hvilket jeg syntes er positivt.
Betjeningen er venlig og der er en hyggelig stemning.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Maxi-Svandis
Anmeldt 30. maj 2020 fra mobile enheder

En lille perle i Aalborg. Vi har ofte besøgt Simon og co på Rusk, og bliver sjældent skuffet. De har virkelig strammet menukortet op, og det er bestemt ikke ringe. Vi startede med Cremant og snaks, derefter Laks, og da jeg ikke er til Laks, fik jeg da lige min yndlings ret istedet, menlig Rusk Tatar og fritter, mums siger jeg bare. Derefter profiteredes med Skagenskinke og Havgus, let og super lækkert. Mellemret Torsk med nye hvide asparges og Hollandaise. Hovedret med Oksemørbrad, bearnaise og grønt. Til Dessert, Creme Brulee med hjemmelavet rabarber sorbet. Meget lækre serveringer, mørbraden må godt steges lidt mindre hårdt, ellers ikke noget at pege fingre på. Fantastiske vine. Vi have set frem til i skulle åbne igen, og blev helt sikkert ikke skuffet. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, dortev479
Anmeldt 17. marts 2020 fra mobile enheder

Hyggelig og autentisk fransk restaurant med service i højsæde. Altid lækker mad og vin. Stedet skuffer aldrig og vi bliver ved med at vende tilbage hertil.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 834nannal

Rejsende, der kiggede på Restaurant Rusk, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Restaurant Rusk? Fortæl om dine oplevelser!