“Rigtig godt”

Køkkener: Fransk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Tre retter, forret og hovedret virkelig gode og veltillavede. Desserten noget kedelig. Betjeningen venlig og kyndig. Et sted, der absolut et anbefalelsesværdigt.

Tak, 9000-gourmet

Anmeldt 22. juni 2016 fra mobile enheder

Som altid er der god betjening af tjener der ved hvordan de de sælger smager og maden er helt i top er endnu ikke blevet skuffet af et besøg på Rusk

Tak, Pernille L
Anmeldt 22. juni 2016 fra mobile enheder

Super lækker mad, dejlig vin og en super kompetent tjener, der var humoristisk og professionel på samme tid. Der var mange restauratører, der ville have godt af at skele lidt til "Rusk"

Tak, Gitsjen
Anmeldt 12. juni 2016 fra mobile enheder

Selve restauranten, interiøret giver ikke en 5 stjernet oplevelse. Maden derimod er lækker, innovativ og særdeles flot anrettet. Vinen er der ingen fejl på, men er heller ikke helt oppe at ringe. Personalet klarer opgaven fint og det var primært søde unge piger. Pris niveauet er særdeles rimeligt og der er masser af mad på tallerknerne.

Tak, 664perh
Anmeldt 6. juni 2016

Når vi vil være sikker på en god oplevelse så besøger vi Rusk. Tjenere, mad og vin sikrer en god oplevelse hver gang. Det eneste minus er desserterne, som ikke helt lever op til forretter og hovedretter (de er ofte mere friske end søde - og jeg er glad for søde desserter). Vi drikker ikke så meget vin men med tjenernes/ejerens hjælp er det altid lykkedes os at finde vine, som vi kan lide. Tak for endnu en god oplevelse.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Sophie P

Rejsende, der kiggede på Restaurant Rusk, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Restaurant Rusk? Fortæl om dine oplevelser!