“Sushi... Skuffende.”
Anmeldelse af Restaurant Fusion

Restaurant Fusion
nr. 8 af 277 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Sushi, Fransk, Japansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Levering, Reservationer, Takeaway
Beskrivelse: Ideen med RESTAURANT FUSION er at give gæsterne en kulinarisk oplevelse. Her vil vores fusionskøkken kombinere madkunst fra Europa og Asien, hvor en moderne, luksuriøs og sund mad stil kreeres.
Anmeldt 11. august 2021

Vi bestilte 32 stk plus 8 ekstra stykker som take away til kl. 17.
Det er simpelthen flere kilometer fra at være godt. Det er ikke super elendigt, men bestemt heller ikke noget at skrive hjem om.
Der mangler fantasi og lækre smagsnuancer... Man aner ikke om det er det ene eller det andet stykke sushi man spiser. Det smager ens! Fusion burde gå en tur på Karma Sushi. Bare et godt råd.
Da jeg kom for at hente stod det klar... Jeg var der 16.50. Det er jo egentlig fint nok, bortset fra det ikke var på køl, og da vi skulle til at spise det, bar det præg af at være tilberedt for nogle timer siden... Risene/stykkerne klistrede simpelthen sammen.
Vi kommer ikke igen!

Fusion - det er sgu en ommer...

Tak, Xedmann

Anmeldt 4. august 2021 fra mobile enheder

En simpelthen fantastisk aften med min hustru på Fusion. Vi fik Omakase over fem timer, hvor den ene ret efter den anden blev forberedt og serveret med kærlighed sammen med Vinh’s røverhistorier. Den bedste oplevelse i meget lang tid!

Tak, Allan R
Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Storartet madoplevelse fuldt op med lige så storartet service i dejlig lys restaurant. Vi fik mini-tasting og det var overdådigt både i kvalitet og i mængde.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 778jensa
Anmeldt 18. juli 2021 fra mobile enheder

Det var et tilfældigt drop in på restauranten, som endte med at blive rigtig godt. Vi fik almindelig 4-retters og vegetar menu med vin og juice menu, begge var super lækre og tjenerne var flinke og hjælpsomme. Kan helt klart anbefales

Dato for besøg: juli 2021
Tak, lasseb670
Anmeldt 10. juli 2021 fra mobile enheder

Mad, betjening og atmosfære i top - god champagne og perfekt vinmenu. Alt spillede - vi følte os forkælede uden at blive forstyrrede.
Vi kom egentlig til Aalborg for en anden og kendt restaurant-oplevelse, men skulle også lige prøve noget ‘nyt’ - og hvor var det godt, at vi gjorde det.
Kan klart anbefales. Vi kommer helt sikkert tilbage.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, lotteh876

Rejsende, der kiggede på Restaurant Fusion, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland
Aalborg, Nordjylland

Har du været i Restaurant Fusion? Fortæl om dine oplevelser!