“klart fremragende madoplevelse”
Anmeldelse af Restaurant Menendez

Restaurant Menendez
nr. 24 af 277 Restauranter i Aalborg
Anmeldt 4. juli 2020

Vi prøvede 12 retters-menu, flere indbydende små retter, friske varer, det hele endte med at vi blev mæt og tilfreds. Anbefales til både lokale og rejsende folk

Tak, D7520NFmariad

Anmeldt 21. juni 2020 fra mobile enheder

Restaurant Menendez - Fantastisk oplevelse 20. 06. 2020
Latin amerikansk mad.
Jeg havde inviteret min lille familie på Menendez, virkelig lækkert spændende mad
Vi fik lille Menendez, store smagsoplevelser, dejlige vine.
Hyggelige lokaler og en udsøgt betjening, meget opmærksom tjener.

Kan kun anbefales.
Gurli Kortegaard

Tak, 615mariank
Anmeldt 12. juni 2020 fra mobile enheder

Restaurant med latin amerikansk mad. Menu kort med en del forskellige retter, vi valgte 6 serveringer til 295 som køkkenet valgte og jeg fik lov at vælge jeg ikke ville have retter med fisk. Min kæreste fik vin menu og jeg fik juice menu.
Maden smagte rigtig godt og var pænt præsenteret både vin og juice var rigtig godt afstemt til maden.
Betjeningen var god og der var hyggeligt med god afstand mellem bordene.

Tak, Maxi-Svandis
Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

Hyggelig aften med hustruen på Restaurant Menéndez der serverer latin amerikansk mad.
Vi fik 12 retter som var både varieret og bød på mange vidunderlige smags oplevelser. Jeg har sjældent oplevet en så spændende restaurant og hyggelig atmosfære. Ud over at køkkenet skal tjenerne bestemt også have stor ros.
Gå ikke glip af en. fantastisk oplevelse på Restaurant Menéndez.

Tak, Joje10
Anmeldt 5. juni 2020

En helt igennem fantastik oplevelse hvor alt var til min 5 stjerner Har sjældent oplevet så flot betjening og mad og vin var exellent Vi kommet helt bestemt igen

Tak, dorte_rugholt

Rejsende, der kiggede på Restaurant Menendez, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Restaurant Menendez? Fortæl om dine oplevelser!