“Sublim oplevelse. Alle sanser i spil”
Anmeldelse af Restaurant Alimentum

Restaurant Alimentum
nr. 13 af 281 Restauranter i Aalborg
Prisklasse: 58 US$ - 117 US$
Beskrivelse: Alimentum er ny restaurant, beliggende i "Musikhuskvarteret". Alimentum menuen er på ca. 12 serveringer. Ønsker man en mindre menu, kan vi anbefale vores Tasting menu på 6 serveringer.
Anmeldt 10. december 2022 fra mobile enheder

Vi spiste frokost på Alimentum og hvilken oplevelse. Alle sanser blev forkælet og på trods af deres eksperimenterende køkken, går det ikke kompromis med smagen. Tværtimod. Vi fik feks syltede løg i desserten, men det smagte himmelsk. Alt er afstemt, betjeningen, vinen, maden og stemningen går op i en højere enhed. Dette er helt klart en restaurant, der er Michelin stjerne værdigt. Vi kommer helt sikkert til Aalborg snart igen for at prøve deres aftensmenu.

Dato for besøg: december 2022
Tak, Lenette_11

Anmeldt 28. november 2022

En smagsoplevelse af de helt store med vinmenu, der i den grad var tilpasset maden.
En ny kreativ måde at smage velkendte råvarer på som fik en ny inspirerende smag frem.

Tak, 618ninnas
Anmeldt 27. november 2022 fra mobile enheder

En helt igennem stor oplevelse.
Vi følte os velkommen fra vi kom til vi gik
Hele personalet er top profesionelle ingen slinger i valsen her.
Maden var helt fantastisk og der var ikke en servering der faldt udenfor.
Vine var perfekt sat sammen med alle serveringer.
En af mine bedste restaurant oplevelser.

Dato for besøg: november 2022
Tak, LarsHorn
Anmeldt 22. oktober 2022 fra mobile enheder

Helt fantastisk. Maden var exceptionel god og servicen fåes ikke bedre i Aalborg. Pt. bedste gourmet sted i Aalborg. Skal snart derind igen.

Tak, peterfZ6305IU
Anmeldt 17. oktober 2022 fra mobile enheder

Alimentum får “fuld plade” af “stjerner” ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ …… og det er FULDT fortjent. Vi fik 12 serveringer og det var en fantastisk oplevelse. Hver en ret var en oplevelse ….. ikke kun for smagsløg men også for øjet. Min dybeste respekt til alle på Alimentum. Der var ikke en ret jeg ikke havde lyst til at spise igen. Hvis du besøger Aalborg og ikke er “bange” for at betaler en helt fair pris for en super gourmet-oplevelse så er Alimentum et “must”. Også stor ros for fantastisk kompetent og nærværende betjening
1000 tak for fantastisk lækker mad.
God fornøjelse derude

Tak, Tmadse

Rejsende, der kiggede på Restaurant Alimentum, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Restaurant Alimentum? Fortæl om dine oplevelser!