“Fantastisk aften! Maden er”
Anmeldelse af Restaurant Alimentum

Restaurant Alimentum
Reservér bord
søn. 27/9
20:00
nr. 51 af 275 Restauranter i Aalborg
Beskrivelse: Alimentum er ny restaurant, beliggende i "Musikhuskvarteret". Alimentum menuen er på ca. 12 serveringer. Ønsker man en mindre menu, kan vi anbefale vores Tasting menu på 6 serveringer.
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Fantastisk aften! Maden er helt i op, opfindsom uden at det bliver art for art’s sake, virkelig gode kombinatione med både vin og saft, venlig og effektiv betjening, hyggelige små lokaler - og absolut rimelige priser. Bedste eatery i Aalborg lige nu - og konkurrence er knivskarp!

Tak, HenrikHalkier

Anmeldt 18. januar 2020 fra mobile enheder

Fantastisk aften. Både mad og vin var MEGET høj klasse. Simon og Søren levede mere end op til vores store forventninger, og vi en oplevelse af de store. Vi fik Optimus menuen som kan anbefales hvor både mad og vin v’er i særklasse.

Tak, Sleort
Anmeldt 11. januar 2020

Dejlig aften med god mad, vin og betjening.
Det hele flot afstemt, kun de to søde retter skuffede en smule. Fuld valuta for pengene.

Tak, 371mortenk
Anmeldt 12. december 2019 fra mobile enheder

I skrivende stund min bedste restaurant oplevelse i Aalborg.
Grænser sig til Michelin niveau!
Jeg kommer helt sikkert igen!!!

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, Stig1984
Anmeldt 24. november 2019

Maden og betjeningen er bare til 12

Hyggelig restaurant hvor der kræses om kunden med kun ca. 20 pladser og hele 6 ansatte til de få borde.

Yderst rimelige priser til kvaliteten.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, Godiksen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Alimentum, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Restaurant Alimentum? Fortæl om dine oplevelser!