“Hamrende godt!”

Reservér bord
fre. 30/10
20:00
nr. 90 af 270 Restauranter i Aalborg

Til prisen, er dette sted et absolut fund! Efter en kort introduktion til bestille-systemet - som foregår via en dejlig nem app, på din egen tlf - Gik vi igang med at bestille den ene lækre og superfriske kreation efter den anden: Det var ret vildt så hurtigt tingene ankom til bordet og der blev serveret med et smil hvergang. Eneste anke er at det, for sent, gik op for os at der osse var dessert inkluderet i den i forvejen lave pris, da det ikke fremgik af menukortet. Men hold da op en gavebod! Supermæt og supertilfreds!

Dato for besøg: september 2020
Tak, Troels E

Anmeldt 9. juli 2020

Vi har besøgt dette sted et utal af gange og man bliver aldrig nogensinde skuffet. Det er en fornøjelse hver gang. Kvaliteten og oplevelsen er i top. Personalet er en fornøjelse. (Og undskyld vi spiser så meget)

Dato for besøg: juni 2020
Tak, MathiasenCasper
Anmeldt 19. maj 2020

Der var kaos. Vi ventede en time på maden efter vi bestilte og endnu en time, da vi bestilte anden gang. Der var larm og den ringeste service og vi blev ikke undskyldt for at vi skulle vente så lang tid, hvilket jeg vil sige (som en der selv arbejder på en restaurant hvor der kan være travlt) ikke er ok. Man undskylder altid. Det er første og sidste gang vi kommer. Maden var helt helt fin, men når man skal vente så lang tid og får så dårlig betjening, er det ikke et sted man gider at komme hen igen

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Frejaleer
Anmeldt 21. september 2019

Gik på restauranten med en vis skepsis, all you can eat 248 kr....
Det viste sig at være helt ubegrundet, blev mødt af venligt og glad personale, der hurtigt fortalte om konceptet, med at afkrydse hvad man ønskede på det udleverede kort.
Maden var super, og flot anrettet, meget bedre end forventet,,,,og kommer 100% igen.

ps.
et lille bitte ubetydeligt minus, soya flasken på bordet var hevet direkte fra supermarkeds hylden, put det i en fin flaske så det matcher resten af det fine setup.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Naesborg
Anmeldt 19. september 2019

Super god mad, hvor man kan få alt muligt på et stort menukort. Sød og venlig betjening. Mit ynglingssted i Aalborg!

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 165fieh

Rejsende, der kiggede på Suzumi, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Suzumi? Fortæl om dine oplevelser!