77 US$
83 US$
Gratis afbestilling indtil d. 16.10.22
Book nu, betal under opholdet
FindHotel
74 US$
Hotels.com83 US$
Priceline83 US$
Travelocity83 US$
Anmeldt d. 14. april 2019 fra mobile enheder

Jeg boede på Cabinn hotellet Aalborg i to uger da jeg på kursus, og jeg mås sige jeg er skuffet. Jeg syntes ikke det er i orden at man får et værelse hvor der ligger mad på gulvet og tyggegummi ved sengen.
Værelsets størrelse var fint nok, vi var 4 mennesker på værelset og der var okay med plads. Dog vil jeg sige at, nu hvor vi alle er meget mere afhængig af vores telefon syntes jeg godt der må være stikkontakter ved sengene, da det ikke er alle der har en ledning der er flere meter lang for at kunne nå fra sengen og ned.
Det er en fin service at man kan få skiftet ens håndklæder, men det er så også det service man kan få. Jeg blev mødt af en sur medarbejder da jeg siger at det værelse vi lige er tjekket ind på er beskidt og klamt, hun prøver at skylde det over på mig og dem jeg bor sammen med og siger det nok bare er en af os der har svinet, og vi er altså lige tjekket ind der... Vi bedre flere gange om de ikke vil rengøre værelset og det bliver der aldrig gjort...

Jeg kan godt se at for en aften er det vel okay, men for mere end en weekend, så skal man klart finde et andet sted!

Dato for ophold: april 2019
Tak, ceciliewahlberg
Anmeldt d. 1. september 2018 fra mobile enheder

Hotellet er i orden. Der er en seng og et toilet med bad til billige penge. Hotellet er (ser ud) relativt nyt, så der er ikke tegn på slid

Toilettet med integreret badekabine ER meget småt, men alt virker, og Vola armaturer er da ok.

Husk at morgenmad er seperat betalt.

Dato for ophold: september 2018
2  Tak, Pstensg
Anmeldt d. 25. juni 2018 fra mobile enheder

Boede her under forretning besøg i Ålborg hotellet ligger i hjertet af byen. Mulighed for parkering under hotellet pladser -4 dagspris 80kr. Morgenmad tilgængelig for 75kr fin standard morgenmad med udsigt, værelserne er standard cabinn men rent og fint hotel

Dato for ophold: juni 2018
Tak, renelundp
Anmeldt d. 18. juni 2018 fra mobile enheder

Var i Aalborg og skulle mødes med nogen venner og skulle bare bruge et hotel hvor jeg kunne sove og tage et bad, så det blev cabinn, da jeg har boet på et af deres hotellet før
Cabinn lå i bymidten så det kunne ikke være mere perfekt

Dato for ophold: juni 2018
Rejsetype: Rejste alene
Tak, theDane1968
Anmeldt d. 23. oktober 2017 fra mobile enheder

Dårlige ekstremt dårlige små senge med madrasser der var frygtelige at sove på. Min kollega på 178 kunne ikke ligge i sengen, hoved/fødder ramte imod i begge ender

Morgenmad - kedelig bakeoff, tynd kaffe uden smag og ingen æg . Vi skulle have boet der to dage, men valgte at skifte hotel efter 1 nat

Dato for ophold: oktober 2017
1  Tak, 761kirstenr