Anmeldt d. 8. oktober 2018

I betragtning af at det er et 2-stjernet hotel, er det rigtig godt. Vi har overnattet på hotellet af 2 gange hen over sommeren og har prøvet henholdsvis Commodore og Captain værelse. Overordnet var det en rigtig god oplevelse. Hotellet ligger centralt i Aalborg tæt på gågaden og havnefronten. Værelserne var rene og pæne. Nød merpladsen på Captain værelset i forhold til Commodore. God udsigt til havnefronten fra værelserne.
Savner at receptionisterne er mere opmærksomme på at hilse - være imødekommende når vi kommer og går. Morgenmaden var tilfredsstilende men savnede en ensartethed i udvalget - ting der var der den ene dag kunne være væk eller udskiftet den næste.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Laurits-Rasmussen
Anmeldt d. 1. september 2018 fra mobile enheder

Hotellet er i orden. Der er en seng og et toilet med bad til billige penge. Hotellet er (ser ud) relativt nyt, så der er ikke tegn på slid

Toilettet med integreret badekabine ER meget småt, men alt virker, og Vola armaturer er da ok.

Husk at morgenmad er seperat betalt.

Dato for ophold: september 2018
Tak, Pstensg
Anmeldt d. 25. juni 2018 fra mobile enheder

Boede her under forretning besøg i Ålborg hotellet ligger i hjertet af byen. Mulighed for parkering under hotellet pladser -4 dagspris 80kr. Morgenmad tilgængelig for 75kr fin standard morgenmad med udsigt, værelserne er standard cabinn men rent og fint hotel

Dato for ophold: juni 2018
Tak, renelundp
Anmeldt d. 18. juni 2018 fra mobile enheder

Var i Aalborg og skulle mødes med nogen venner og skulle bare bruge et hotel hvor jeg kunne sove og tage et bad, så det blev cabinn, da jeg har boet på et af deres hotellet før
Cabinn lå i bymidten så det kunne ikke være mere perfekt

Dato for ophold: juni 2018
Rejsetype: Rejste alene
Tak, theDane1968
Anmeldt d. 23. oktober 2017 fra mobile enheder

Dårlige ekstremt dårlige små senge med madrasser der var frygtelige at sove på. Min kollega på 178 kunne ikke ligge i sengen, hoved/fødder ramte imod i begge ender

Morgenmad - kedelig bakeoff, tynd kaffe uden smag og ingen æg . Vi skulle have boet der to dage, men valgte at skifte hotel efter 1 nat

Dato for ophold: oktober 2017
1  Tak, 761kirstenr