76 US$
82 US$
Gratis afbestilling indtil d. 09.10.22
Book nu, betal under opholdet
FindHotel
71 US$
Hotels.com82 US$
Priceline81 US$
Travelocity82 US$
Anmeldt d. 23. oktober 2017 fra mobile enheder

Dårlige ekstremt dårlige små senge med madrasser der var frygtelige at sove på. Min kollega på 178 kunne ikke ligge i sengen, hoved/fødder ramte imod i begge ender

Morgenmad - kedelig bakeoff, tynd kaffe uden smag og ingen æg . Vi skulle have boet der to dage, men valgte at skifte hotel efter 1 nat

Dato for ophold: oktober 2017
1  Tak, 761kirstenr
Anmeldt d. 15. september 2017

Lyder billigt - og det er det. Men der er flot service og det kan sagtens måle sig med langt dyrere alternativer i Ålborg.

Værelserne er enkle, rene og fint rummelige til overnatning. Så det kan jeg sagtens anbefale.

Dato for ophold: januar 2017
Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt d. 10. september 2017 fra mobile enheder

Fantastisk central beliggenhed i Aalborg. Altid fin betjening i receptionen. Nem adgang til Friis shoppingcenter (samme bygning) og nem adgang fra P-kælderen. Ok værelser, rent og pænt og der er, hvad der skal være.

Dato for ophold: september 2017
Tak, 188bents
Anmeldt d. 30. august 2017 fra mobile enheder

Cabinn er ikke noget fantastisk hotel - men det er til gengæld byens billigste.

Når det så er sagt, så sover man ganske udemærket i deres senge og værelserne er ok indrettet.

Undlad at bestille værelset inklusive morgenmad, da den er alt for kedelig til prisen! tag i stedet det nyligt åbnet Dalle Valle lige ved siden af Cabinn!!!

Dato for ophold: maj 2017
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Mathias Rump H
Anmeldt d. 20. maj 2017 fra mobile enheder

Ligger centralt og nemt med parkering (betalingsparkering). Nem og hurtig adgang når du kommer til Aalborg.
Værelsers små men udmærket til en enkelt overnatning. Pris ganske fornuftig. Standarden er som alle andre i hotelkæden. Bruger det gerne igen.

Dato for ophold: maj 2017
Tak, thomasbrandsborg