Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com98 US$
Hotels.com98 US$
Priceline98 US$
Travelocity98 US$
Agoda.com96 US$
ZenHotels.com99 US$
Anmeldt d. 19. september 2021 fra mobile enheder

Værelset var udmærket, men morgenmad var i underkant.
Det går an til en overnatning, men som feriehuse vil jeg takke fra.
Morgenmad er ikke noget at prale af. Der var æg, men du skulle selv koge dem, og det endte da i let virvar når mange skulle have morgenmad. Let var det heller ikke omkring brød og kaffe. Et setup der tydeligt viste at det ikke var mange morgengæster de var vant til at servicere.

Dato for ophold: september 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Lillearden
Zleep Aalborg, Andet hos Zleep Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. september 2021

Kære Tommy,
Victor

Anmeldt d. 23. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig oplevelse med både serviceminded personale, lækker morgenmad og flotte rene værelser. Check in og ud var virkelig med god betjening i mente.
Værelset havde en frisk ren luft og der var ikke støj fra hverken trafik eller natteliv.
Hotellet ligger godt placeret og du kan nemt komme rundt i Aalborg uden at skulle tage bilen. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: august 2021
Tak, johannagretarsdottir
Zleep Aalborg, Andet hos Zleep Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. august 2021

Kære Gæst,
Mange tak for din feedback - vi sætter stor pris på denne.
Vi er rigtig glade for at du syndes godt om vores hotel.
Victor

Anmeldt d. 26. juli 2021 fra mobile enheder

Alletiders, det er et helt nyt hotel, det ligger tæt på banegården og har fabelagtig god service og og en uovertruffen god funktionalitet. Der er en udmærket udskænkning og kaffebar i stueetagen. Jeg kan kun give dette hotel mine bedste anbefalinger.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Climber13616195618
Zleep Aalborg, Andet hos Zleep Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2021

Kære Climber,
Mange tak for din feedback - vi sætter stor pris på denne.
Vi er glade for at høre at I havde et ophold, og at I har været tilfredse med hotellet.
Line

Anmeldt d. 11. juli 2020 fra mobile enheder

Super hotel med en rigtig god beliggenhed. Et forholdsvis lille dobbeltværelse, men nyt, lækkert og hyggeligt.
En god seng og dyne, hovedpuden var okay.
Det tager 10 minutter at gå ned midt i byen og samtidig ligger hotellet i et stille og roligt område med gode muligheder for at parkere i to p-huse begge 2 min. gang fra hotellet.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, Z7439MVlouiseb
Zleep Aalborg, Andet hos Zleep Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. september 2020

Kære Z7439MVlouiseb,
Mange tak for din feedback - vi sætter stor pris på denne.
Vi er glade for at i synes om vores hotel og beliggenheden.
Vi er glade for at i havde et godt ophold hos os.
Ida

Anmeldt d. 16. juni 2020 fra mobile enheder

Meget centralt i gåafstand til bymidte - meget hjælpsomt og serviceminded personale - lækre værelse og gode senge alt samme til en fantastisk pris. Absolut et besøg værd. morgenmad var også fin - personalet i reception udleveret det og det fungeret fint

Dato for ophold: juni 2020
1  Tak, jyttem2019

Kære Jyttem2019,
Mange tak for din feedback - vi sætter stor pris på denne.
Vi er glade for at i fandt hotellets placering god og at fandt værelserne lækre med en god seng.
Vi er glade for at i synes om vores morgenmad. Vi er glade for at i synes om vores personale og at i havde et godt ophold.
Ida