Anmeldt d. 7. juli 2019 fra mobile enheder

Vi havde en overnatning på hotellet i forbindelse med et bryllup i Ålborg. Hotellet er forholdsvis nyt og vi havde et pænt værelse med dobbeltseng og køjeseng så der var plads til 2 voksne og 2 små børn. Værelset var meget småt, så jeg er glad for at det ikke er 10 dages ferie vi skal holde der, men det var perfekt til formålet. Sengen var overraskende god. Måske en af de bedste hotelsenge jeg har sovet i.
Vi havde lidt udfordringer med parkering. Vi ankom kl. 1:30 om natten og så låser det ene parkeringshus dørene, så man kan godt kører ind og ud, men man kan ikke gå ind og ud. Den nærmeste parkeringsplads koster en formue, så vi fandt et andet parkeringshus, som dog krævede en længere køretur på trods af at det næsten ligger lige ved hotellet. Det skyldes at der er byggeri i gang.
Alt i alt et godt sted at sove.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, iversen-travel
Anmeldt d. 29. juni 2019 fra mobile enheder

Flot nyt hotel, meget pænt og rent værelse med stort lækkert badeværelse.
Rigtig god beliggenhed.

Ventilationen er placeret lige over sengen, dette giver træk og støj da de indblæser med meget store luftmængder. Jeg henvendte mig til personalet pga. støjen og træk, de ville se på det, men der skete ikke noget. De kunne i det mindste vende tilbage.

Ville give 5 hvis der ikke var træk og støj.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, GlobeTrotting658018
Anmeldt d. 17. april 2019 fra mobile enheder

Jeg havde fornøjelsen af at besøge det nye Zleep hotel i Aalborg tidligere i April måned. Meget flot modtagelse i receptionen og hyggelige fællesområder på hotellet. Rigtig gode og rummelige værelser med en god seng. Strygejern/bræt kan lånes uden beregning. Hotellet var pænt og rent og i perfekt afstand til byens udeliv, shopping og restauranter. Flot morgenmadsbuffet til pengene, og god kaffe. Meget positiv oplevelse på det nye Zleep. Tak for god behandling.

Dato for ophold: april 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Rasmus_Norgaard
Anmeldt d. 17. marts 2019 fra mobile enheder

Helt nye og fine, rene værelser. Komfortabel seng. Stort badeværelse God placering - knap 10 min gang til centrum. Venlig betjening. Parkeringsmulighed bag hotellet til 85kr pr. døgn. Desuden gode busforbindelser til hele Aalborg og omegn, da rutebilestationen er placeret lige hed siden af hotellet. Samlet set perfekt i forhold til prisen.

Dato for ophold: marts 2019
Tak, mar_rik_81
Anmeldt d. 3. februar 2019

Hotellet er nyt og fint, og alt virker. Værelserne er lækre med gode senge og et fint badeværelse. På hotellet er der stille og roligt.
Personalet var søde og hjælpsomme. Hurtig og nem indtjekning.
Hvis man Ikke vil betale 160 kroner for at parkere i parkeringskælderen, er det muligt at finde gratis parkering i gaderne omkring hotellet.
Vent med at bestille og betale morgenmaden til I kan tjekke det om morgenen, det ikke 100 kroner værd - desværre.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, lot_kro