“Første besøg i en uden tvivl”
Anmeldelse af KaffeFair

KaffeFair
nr. 97 af 279 Restauranter i Aalborg
Beskrivelse: KaffeFair fungerer som café om dagen og restaurant om aftenen. Her kan du slå dig ned med en kop velbrygget kaffe. Du kan hente din grønne to-go frokost eller invitere en kær ven til en middag af velsmagende retter med et twist. Ærlige økologiske råvarer er en æressag for os.
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Første besøg i en uden tvivl lang række på KaffeFair til en super hyggelig morgenmad. Dejlig stemning, rigtig fint udbud til meget overkommelig pris.

Tak, lotteh987

Anmeldt 18. maj 2019 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg har prøvet stort set alle brunch-steder i AAL og omegn, og denne var en oplevelse ud over det sædvanlige!! Både en alm og vegarisk var rigtig lækre med bredt udvalg af friske råvarer og meget af det økologisk. Til 99kr plus 49 for al det kolde solbær og rabarber- og hyldebærsaft man kan drikke plus al det kaffe, grøn te og chai-te man kan drikke, virkelig høj kvalitet til en lav pris.

Herudover er indretningen moderne og rå - og deres sociale profil ved at hjælpe socialt udsatte gør kun oplevelsen endnu bedre. De bedste anmeldelser!!

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 108jacoba
Anmeldt 2. maj 2019 fra mobile enheder

Det var en glimrende oplevelse hvor vi var 6 afsted og fik 3 forskellige retter, og alle gav udtryk for gode og velsmagende retter.

Betjeningen var absolut en god oplevelse venlige og smilende.

Prisniveauet var mere en rimeligt

Kan klart anbefales

Dato for besøg: maj 2019
Tak, JanPedersen16
Anmeldt 9. april 2019 fra mobile enheder

Byens bedste kager (prøv hindbærsnitterne) mega fed stemning og den bedste service man kunne bede om (kaffefair burgeren kan også anbefales)

Dato for besøg: april 2019
1  Tak, sejer05
Anmeldt 4. april 2019

Jeg kan helt klart anbefale KaffeFairs brunch som de serverer om lørdagen. Maden var fantastisk god og der var ta' selv drikkevarer i form af kaffe, te og hjemmelavet saft. Maden var anrettet flot, der var generelt rent og pænt i cafeen og personalet venlige og smilende.
Jeg besøgte KaffeFair på Standvejen og her er atmosfæren og indretning super hyggelig.
Og så var prisen ikke til at klage over; 100 kr for brunch - 150 kr hvis man ønsker ta' selv drikkevarer.
Helt klart et besøg værd!

Dato for besøg: december 2018
Tak, Christina2030

Rejsende, der kiggede på KaffeFair, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i KaffeFair? Fortæl om dine oplevelser!