“Der var engang...”
Anmeldelse af Ombord

Ombord
nr. 53 af 277 Restauranter i Aalborg

Da restauranten åbnede, var der en helt anden service. Niveauet er dalet væsentligt. Nu har jeg været der to gange indenfor 3 uger og jeg vil mene at det mere og mere, desværre, minder om et halv tarveligt café sted. Vi manglede lige opmærksomheden fra tjeneren, efter madens servering. Det er for sent at spørge om alt var ok, når du betaler. Prislejet taget i betragtning, er det café mad til restaurations priser og meget dyre drikkevarer, 74 kr. for et meget lille glas vin og så skal du købe vand til! Det er ærgerligt, da beliggenheden er skøn. Håber I vil bruge anmeldelsen konstruktivt.

Tak, Korsbeks

Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Selve stedet er virkelig hyggeligt og der er en dejlig atmosfære.

Betjeningen var søde og venlige.

Maden var flot, men rimelig smagløst. Fiskefileterne var bløde, ikke sprøde hvilket naturligvis er lidt ærgerligt.

Maden smagte godt, men det var ikke en imponerende kulinarisk oplevelse

Tak, lpilgaard95
Anmeldt 14. juni 2020

Dejlig restaurant, men en rolig og hyggelig placering ved lystbådehavn i Aalborgs vestby, alt pænt og rent.
Lækker indbydende mad, fremstillet af gode og friske råvarer, fik lækkert Stjerneskud med nogle fantastiske friske nypillede rejer.
Sød kompetent servering, på en hyggelig afslappet måde.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, HugoJHjorring
Anmeldt 4. marts 2020

Super lækker 3-rettersmenu, dejlig betjening og hyggelige omgivelser. Absolut ikke sidste gang. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Karina B
Anmeldt 22. februar 2020

betjening var super god og snitel var fremragende fin med det hele Dejlige lokaler og gode farver på vægene samt et stort vindu så man kan se bådhavnen .

Dato for besøg: februar 2020
Tak, KjeldC22

Rejsende, der kiggede på Ombord, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Ombord? Fortæl om dine oplevelser!