“Høj kvalitet ved vandet i Aalborg”
Anmeldelse af Ombord

Ombord
nr. 48 af 275 Restauranter i Aalborg
Anmeldt 27. januar 2020

Fik det bedste stjerneskud, jeg længe har fået: Friske råvarer, som var veltilberedt, selv brødet var helt fantastisk. Dertil et dejligt glas kold hvidvin fra Alsace. Der bliver kælet for detaljerne, og man føler sig taget godt imod som gæst.
Kan helt klart anbefales, og vi kommer i hvert fald igen.
Priserne er overraskende rimelige, også når man tager placeringen lige ved vandkanten i betragtning. I januar er der kampagnepris på stjerneskuddet, 109 kr.!
Vi bestilte bord via nettet, det fungerer super godt, og spurgte her om vi måtte have hund med ind. Små, rolige hunde er tilladt.

Tak, susanne897

Anmeldt 19. januar 2020 fra mobile enheder

Pit Stop inden Camping Messe i Gitiantium ... Fantastisk lækker mad og super godt tilberedt ( Smartbox middag for 2 ) servering var også i top.... venlig og god vejledende med vin .. Det hele i hyggelig lokale i lækker omgivelser ved lystbådehavnen
De bedste anbefalinger hertil

Tak, 94steenh
Anmeldt 1. december 2019

Vi har lige været inde og spise på ombord i Aalborg og har haft en oplevelse udover det sædvanlige. Vi fik Serveret stjerneskud og en burger, begge med råvarer af virkelig høj kvalitet og perfekt tilberedt. For mit vedkommende den bedste burger jeg til dato har fået. Beliggenheden er også noget for sig lige ned til vandet og så blev vi betjent af en virkelig sød tjener som var både smilende og dygtig til at vejlede os gennem menukortet. Prisen kontra beliggenheden og den meget høje kvalitet er lige i skabet... Vi kommer uden tvivl igen.

Dato for besøg: december 2019
Tak, HenrikH1267
Anmeldt 22. november 2019

En aften med en god oplevelse. Rigtig lækker mad, gode vine, en god stemning. Mod til at rådgive og uden at virke bedrevidende. Kan klart anbefale denne lidt gemte perle.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Varberg9000
Anmeldt 13. oktober 2019

Kan varmt anbefales - hurtig med mad specielt til børnene. Virkelig god kvalitet på kød. Her kommer vi gerne igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Anja D

Rejsende, der kiggede på Ombord, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Ombord? Fortæl om dine oplevelser!