“Godt koncept, god pris og fin betjening”
Anmeldelse af Textur

Textur
nr. 18 af 272 Restauranter i Aalborg
Beskrivelse: Vores koncept er ganske enkelt: Vi har besluttet at have 8 retter på menuen af gangen, som vi skifter ud hver tredje uge. På den måde kan vi lægge større fokus på hver ret – og ikke mindst hver råvare. Målet er nemlig at få det absolut bedste ud af den enkelte råvare der er i sæson netop nu, og sørge for at udnytte den til fulde. Samtidig kan vi med de hyppige menuskift følge sæsonen for lokalt grønt, fisk og kød tæt. På den måde håber vi at gøre vores til at sætte fokus på – og hjælpe til – at madspild reduceres.
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Besøg af forretningspartner, vi spiste alle på Textur, havde booket bord i forvejen. Sød tjener modtager os i døren og tager vores overtøj, og viser os til vores bord for enden, og et trin op, af restauranten. Smukt indrettet B&O på væggen, gode stole og behagelig atmosfære. Vi vælger alle 4 retter med tilhørende vin- eller saft menu. Ønsker du f.eks. 2 vine udskiftet med saft (skal du køre hjem), er det samme pris, og jeg valgte denne løsning. Mad og vin / saft perfekt afstemt, ikke sød saft men fra urter og grøntsager, menuen flot anrettet og velsmagende, alle 4 retter. Forbered dig på at blive overrasket, absolut fornuftige priser. God og opmærksom, ikke mindst hurtig, betjening. Vi kommer gerne igen.

Tak, Mortenk437

Anmeldt 6. december 2019 fra mobile enheder

Flotte lokaler, fin borddækning glimrende servering.
Vi syntes dog at de 4 retter vi fik var meget tamme i smagen.
Vi fik noget rigtigt godt brød. Heldigvis for portionerne var latterligt små.
Vinen fint præsenteret og smagte glimrende.
At vi så bliver opkrævet 100 Kr for vand. Synes jeg er småligt.

Vi fik 4 kopperstempelkaffe til 180 kr der var så tynd at vi fik den byttet.
Det hjalp dog ikke meget. Det smagte overhoved ikke af kaffe.
Serveringen forklarede det med at det var en meget frugtig kaffe (hvad det så end må være)

Vi havde dog en hyggelig aften. I skønne omgivelser

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, JohnnyH775
Anmeldt 24. oktober 2019 fra mobile enheder

Rigtig lækkert mad og spændende retter. God service og priser der er til at betale. Kan varmt anbefales. En af mine yndlings restauranter i Aalborg.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, rikz1989
Anmeldt 27. september 2019 fra mobile enheder

Vi har været på Textur flere gange efterhånden og det har været super lækkert hver gang.
I aften valgte en fire retters menu med vine til 444 kr. pr. person og vand til 50 kr. (upassende synes jeg).
Til forret fik vi lange med broccoli mm. ALT for simpelt, desværre.
Derefter fik vi okse med silderogn og det smagte godt - men desværre for mange rogn i forhold til okse (efter vores smag) - balancen passede ikke.
Hovedretten var gåsebryst med tilbehør og her var kødet ikke stegt nok desværre og retten var igen ALT for simpel.
Desserten var lækker og afstemt med alle smage.
Alle vine var super lækre.
Textur skal virkelig passe på at retterne ikke bliver for simple ... synes der er stor forskel på, da de startede og nu og det er ærgerligt.

Dato for besøg: september 2019
4  Tak, Matthiasen
Anmeldt 9. september 2019

Lækker mad og super betjening.
Undrer mig over, at når man vælger en 5 retters menu med tilhørende vine, bliver spurgt om man vil købe vand. 50 kr. for en karafel alm. vand. Det ødelagde det gode ondtryk

Dato for besøg: september 2019
3  Tak, rejs1234

Rejsende, der kiggede på Textur, kiggede også på

Har du været i Textur? Fortæl om dine oplevelser!