“Fremragende mad og god service”
Anmeldelse af Subway

Subway
nr. 28 af 293 Restauranter i Aalborg
Anmeldt 14. februar 2018

Måltidet var super godt, og betjeningen var rigtig god.

Er et besøg værd hvis man er sulten og vil have god betjening

Tak, Søren Z

Anmeldt 14. februar 2018

Det er fremragende mad, hvor servicen er i top. Altid en fornøjelse at komme ind og få en sandwich ved subway.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Lukas S
Anmeldt 8. februar 2018

Virkelig en god restaurant/sandwich bar. Kan klart anbefales til alle. Personalet var venlige og der var hurtig levering.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Patrick Ö
Anmeldt 5. februar 2018

Jeg går altid på Subway når jeg skal have noget hurtigt.. Synes det er det bedste i byen. Kan anbefales

Tak, Jacob H
Anmeldt 31. januar 2018 fra mobile enheder

Der bliver altid leveret kvalitet både i form af service og mad. Og så har de verdens bedste cookies

Tak, Emil H

Rejsende, der kiggede på Subway, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Subway? Fortæl om dine oplevelser!