“Hyggeligt og intimt”

Aalborg Street Food - The Lighthouse
nr. 32 af 270 Restauranter i Aalborg
Beskrivelse: Hos Aalborg Street Food - The Lighthouse finder du 17 forskellige køkkener, som dagligt leverer et fantastisk håndværk, hvor den enkelte madoplevelse er i fokus. Her kan du finde alt fra asiatiske til skandinaviske retter, og alt sammen til helt acceptable priser. De mange Street Food køkkener tilbyder et alternativ til den industrifremstillede fastfood, som vi alle kender i dag.
Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Har besøgt streetfood i København, Aarhus og nu Aalborg.
Aalborg vinder på det lille hyggelige og intime streetfood.
Man får er hurtigt overblik og hvad man kan få at spise og til trods for at det er et lille sted, så er der en rigtig godt udvalg.

Jeg fik en wrap med pulled pork + pomfritter for 80 dkr fra Sandwich and Wrap.
Portionsstørrelse, smag og pris var ganske fornuftigt.

Resten af familien fik pizza fra det italienske pizzaria. Her var prisen, smag og pizzaen igen ganske fornuftig.

Super hyggeligt sted.

Tak, 204christoffern

Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Just love it ❤️❤️❤️ super stemning, lækker mad, fantastisk beliggenhed, fornuftige priser og kæmpe udvalg - der er til alle mad-lyster. Vi fik marrokansk, indisk og japansk og specielt det marokkanske og indiske var rigtig lækkert...

Et must Go i Aalborg ☀️

1  Tak, Mikaelschenk
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Imponerende spændende og mangfoldigt madsted, der ligger klods op af Limforden. God mad og flot udsigt.
Dette sted skal man ikke snyde sig selv for uanset man er ung eller ældre.
Her er mad for enhver smag til billige priser.

Tak, gertbruus
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Absolut et must - uformelt lækre retter - smag på retter fra forskellige kontinenter, virkeligt gide råvarer og smagfuld mad. Gode muligheder for at købe forskellige drikkevarer.

Tak, Hendrik2670
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted, hvor hele familien kan være med. Alle kunne finde en ret lige til dem, og vi særligt havde en virkelig god oplevelse med DIM SUM. Vi valgte Mix Boks, hvor alle de små retter var rigtige gode og lækre! Vil helt klart anbefale det!!

Tak, 1993Michelr

Rejsende, der kiggede på Aalborg Street Food - The Lighthouse, kiggede også på

Har du været i Aalborg Street Food - The Lighthouse? Fortæl om dine oplevelser!