Åben i dag: 00.00 - 23.59
Street-art

Stor tak til Kenneth for rundvisningen til nogle af gavlmalerierne i Aalborgs gader. Det var en... læs mere

abpSN
Aalborg, Danmark
Suveræn oplevelse

Vi havde booket en Street Art Tour i Aalborg. Kenneth guidede os kyndigt og medlevende igennem... læs mere

cph193

Anmeldt d. 30. juli 2021

Vi var med en nærværende og god fortæller rundt i Aalborg. Fik også gode historier om det vi lige kom forbi - så good value for money. Informativt og interessant!

Tak, Anne Sofie R
AalborgTours, Owner hos Aalborg Tours, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2021

Hej Anne Sofie

Mange tak for din feedback. Vi er virkelig glad for i havde en god og interessant tour.
Vi håber at se jer igen. :)

Anmeldt d. 29. juli 2021

Vi var tre voksne, der alle var begejstrede. Stor tak til Kenneth for at lede os rundt i byens gårde og sidegader og fortælle om de mange StreetArt-billeder, byen har. Dejlig afslappet, vidende og entusiastisk fortæller. Det kan anbefales. En lille detalje, der gjorde mig usikker var, at der ikke stod mødested på billetten. Ellers var det en fantastisk eftermiddag. De tre timer gik hurtigt. Man skal være i almindelig "gå-form", have gode sko på, eventuelt en snack i tasken og en flaske vand ved hånden.

Tak, hanneplaschke
AalborgTours, General Manager hos Aalborg Tours, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2021

Kære Hanne

Tusind tak for din anmeldelse. :)
Vi er så glade for alt feedback og vi skal nok gøre endnu mere, for at oplyse bedre om vores mødesteder.
Mega fedt at i havde en god eftermiddag, det er vores vigtigste mission. :)

Anmeldt d. 26. juli 2021

Anbefalelsesværdig gåtur i Aalborg by.
Fin gå tempo for aktive pensionister .(også for 70 +)
Spændende måde at hilse på kunstner fra hele verden.

Tak, jyttehenriette
AalborgTours, Guest Relations Manager hos Aalborg Tours, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2021

Hej Jytte

Mange tak for dine kommentarer og anmeldelse.
Vi håber at se jer på en af vores andre spændende tours. :)

Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Vi havde en skøn tur med fantastisk guide - Kenneth. Kan klart anbefales. Inspirerende og informativ, og guide meget engageret.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, KirstenKim
kennethpinsker, Manager hos Aalborg Tours, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2021

Hej Kirsten og Kim

I skal have 1000 tak for at have taget jer tid til at skrive denne anmeldelse. Vi er så glad for at i have en fantastisk Street Art tour. :)

Anmeldt d. 21. juli 2021

Fantastisk tur, super god guide, god til at fortælle, var velforberedt, turen foregik i et fint tempo så alle kunne følge med.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, baehrenz
kennethpinsker, Guest Relations Manager hos Aalborg Tours, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2021

Hej Baehrenz

Mange tak for dine anmeldelse og kommentar på vores guide og tour, det betyder virkelig meget for os.