Åben i dag: 00.00 - 23.59
Street Art i Aalborg

Motion, frisk luft og set interessante/skæve/pæne vægmalerier. God guide, som gjorde turen... læs mere

Anmeldt i går
Piachm
Besættelsestour i Aalborg

Bval9400

Fantastisk oplevelse med en oplagt guide. Vi besøgte mange steder og fik spændende info. En begivenhedsrig tur krydret med små anekdoter om tiden under 2. Verdenskrig og nutidens Aalborg.

Tak, Bval9400
kennethpinsker, Gæsteansvarlig hos Aalborg Tours, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej Bval

Mange tak for din feedback, det betyder alt for os.
Vi håber at se dig på andre af vores spændende tours.

Rigtig god dag. :)

Anmeldt d. 14. september 2020

Imponerende mange, flotte, varierede værker på de Aalborgensiske mure! Veloplagt guide med ekstra info om værker, kunstnere og Aalborg. hyggelig, inddragende diskussion om værkerne. Kan også gøres i regnvejr...

Tak, tris0e
kennethpinsker, Gæsteansvarlig hos Aalborg Tours, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. september 2020

Hey Trine

Mange tak for jeres anmeldelse. Det var en fornøjelse at have jer med rundt på Street Art Tour.
Jeg håber vi ses på en anden tour senere.
Det var hyggeligt at møde både dig og dig familie.
Endnu engang tak fordi du hat taget dig tid til at skrive en anmeldelse. :)

Anmeldt d. 4. september 2020

En fantastisk tur for både store og små. Meget informativt og i et sprog både voksne og børn kan forstå. En rigtig hyggelig aktivitet der giver stof til mange sjove snakke efterfølgende omkring det område vi bor i.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, mil674
kennethpinsker, Director of Sales hos Aalborg Tours, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. september 2020

Hej Mil 1000 tak for din anmeldelse. Skønt i havde en god og informativ tour: :)

Anmeldt d. 3. september 2020 fra mobile enheder

Min søn på 10 år har været med på byvandring og hørt om 2. Verdenskrig.
Han kom hjem meget begejstret og med rigtig mange historier at dele med os.
Kan varmt anbefale det til andre. En rigtig hyggelig og lærerig oplevelse.

Tak, camilla1510
kennethpinsker, Guest Relations Manager hos Aalborg Tours, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. september 2020

Hej Camilla Mange tak for den positive feedback. Det er altid dejligt at få sådanne beskeder. Vi håber at se Frederik på en af vores andre tours senere. :)

Anmeldt d. 29. juli 2020

Vi var turister i egen by - sammen med et par nordmænd. Tilbragte nogle fornøjelige og interessante timer sammen. Hyggelig dialog og Kenneth ved en masse og er en dygtig formidler.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Bvkbvk
kennethpinsker, Gæsteansvarlig hos Aalborg Tours, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. september 2020

Hey Tak for din anmeldelse. Vi er så glade for i havde nogle gode og interessante timer på vores Bike Tour. :)