“Burger til frokost. ”
Anmeldelse af Holy cow

Holy cow
nr. 143 af 270 Restauranter i Aalborg

Burger til frokost. Venlig betjening, blev henvist til et bord. Efter bestilling fik vi hurtigt vores drikkevarer, og senere vires mad. Pris og kvalitet stemmer fint overens. Stedet får min anbefaling.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, sbjakobsen

Anmeldt 24. januar 2020

Spændende menukort, men burgerne skuffer lidt. Der er ikke meget ost eller smag. Milkshakes er tynde og den dertil serverede vand (fra hane) kostede 50kr oveni
Vi kommer ikke igen.

Tak, Netriderlotte
Anmeldt 21. januar 2020 fra mobile enheder

Snyd med prisen.

I hverdage bliver der reklameret med -25% til frokost mandag til torsdag.
Men man skal sørme holde øje med regningen.
Betalte 180; for burger, fritter, dip og mellem sodavand, hvilket var normalprisen. Tænkte først over det senere, men blev faktisk snydt.

Maden er ok, men ikke prisen værd, og følelsen af at være snydt er bare øv.

1  Tak, tasjalund
Anmeldt 18. december 2019

Vi bliver mødt af en sød pige i døren - ingen problemer der. Dog er tjeneren utrolig flabet og virker oprigtigt irriteret over kunder og deres spørgsmål. Generelt rigtig træls attitude som ødelagde besøget. Herudover fik vi isvand som ikke var helt koldt - og uden is. Vores nachos var heller ikke noget at råbe hurra for, og både salsa og guacamole smagte ikke af noget som helst.

Dato for besøg: december 2019
2  Tak, Madsen31
Anmeldt 10. november 2019 fra mobile enheder

Har været her flere gange, men kan tydeligt mærke der er kommet ændringer på menuen. Kvaliteten af burgerne er blevet meget bedre siden vores sidste besøg. Kan klart anbefales. Særligt BBQ Mayo var lækker!!

Dato for besøg: november 2019
Tak, 496catrines

Rejsende, der kiggede på Holy cow, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Holy cow? Fortæl om dine oplevelser!