Hotels.com
945 kr.
Refusionsberettiget før lør. 9. mar.
Morgenmad inkluderet
Forudbetaling er ikke nødvendig
Få bonusser med One Key
Anmeldt d. 9. november 2023

Endnu engang har vi boet på dette Hotel og gør det gerne igen, fine værelser og god morgenmadskomplet. Der er p-kælder, har dog ikke benyttet den og så er der p-muligheder lige udenfor, så man ikke skal gå så langt.

Dato for ophold: oktober 2023
Tak, sommermail
Alzbeta Labusova, Markedsføring hos KOMPAS Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. november 2023

Hej,

Tusind tak for dine fine ord. Dejligt at høre du har allerede benyttet vores hotel flere gange og vil gerne komme igen. Det vil vi helt sikkert glæde os til.

Anmeldt d. 7. november 2023

Dejligt hotel, med fine nyrenoverede værelser, god seng, med dejlige dyner og puder. Fint og rent badeværelse.
God og høflig betjening i receptionen, og fint udvalg i baren.
Central placering.
Lækker morgenmadsbuffet, hvor der var alt man kunne ønske

Dato for ophold: november 2023
Tak, Lone Torp R

Hej Lone,

Mange tak for dine fine ord. Det er dejligt at høre du har nydt dit ophold hos os. Vi håber at byde dig velkommen igen næste gang du er i Aalborg.

Anmeldt d. 7. november 2023

Kompas er et godt hotel med sympatiske værdier. Dygtigt og venligt personale. Vi havde et fint, roligt, værelse på 7.etage, med udsigt over Aalborg. Velindrettet,med behagelige senge. Rigtig fin morgenmad, og morgenmadslokale!

Dato for ophold: oktober 2023
Tak, LuciaS648

Hej Lucia,

Mange tak fordi du har fundet tid til at anmelde vores hotel. Vi er rigtig glæde for at høre du har nydt dit ophold og sætter pris på hotellets værdier. Vi håber at byde dig velkommen igen næste gang du er i Aalborg.

Anmeldt d. 24. juli 2023

Dejlig hotel, der ligger tæt på centrum. Fint værelse. God smilende service. Eneste minus var at morgenmadsrestauranten var meget fyldt og meget larmende, der var kø til de forskellige ting men det skal siges at de var meget hurtige til at fylde op igen.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, KristianA177
Alzbeta Labusova, Markedsføring hos KOMPAS Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. august 2023

Hej Kristian.
Det er dejligt at få vide du har nydt dit ophold hos os i den travle sommerperiode. Det betyder meget at du har fundet tid til at anmelde os. Vi håber at byde dig velkommen snart igen.

Anmeldt d. 18. juli 2023

Et af vores favorit hoteller i DK, og bor der altid når vi er oppe hos sønnike i Aalborg :)

Super lækre lyse værelser, gode senge, fladskærm for enden af sengen perfekt placeret.

Godt og funktionelt badeværelse, gulvet i bruseniche hælder den rigtige vej VÆK fra rummet, sjældent set noget der er så godt lavet. Minus er dog lys sensor, når man er oppe og tisse om natten :(

Hyggelig bar område, hvor man kan nyde en af deres gode cocktails med fx lokal gin.

Morgenmads buffen er lækker med alt hvad man ku ønske sig.
Dejligt at de fortsætter med portionsanretninger fra corona tiden,så man bare kan tage et lille glas med fx pålæg mm. Eneste minus er at røræggen er af pulver, der ku rigtig æg have været bedre. Men de blødkogte æg er heldigvis blød kogte.

Super nem parkering til ok pris.

God placering med restauranter få min. gang fra hotellet. Pho Saigon og Wilderbeast kan anbefales.

Det er tæt på havnen, som er extra skønt I den danske sommer.

Vi gir de bedste anbefalinger på Kompas hotel:)

Dato for ophold: juli 2023
Tak, HSloth

Hej,

Tusind tak fordi du har fundet tid til at anmelde os og dejligt at høre i har nydt jeres ophold hos os i Aalborg. Vi sætter stor pris på alt den værdigfulde feedback. Vi håber at byde dig velkommen i byen snart igen.