Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com112 US$
Hotels.com112 US$
Priceline112 US$
Travelocity112 US$
Destinia.com
Agoda.com112 US$
Anmeldt d. 16. juni 2022

Der er en dejlig atmosfære på hotellet og meget imødekommende medarbejdere. De fleste værelser og nye og rummelige med alt hvad man skal bruge. Det store udvalg i morgenbuffeten er i topklasse. Absolut anbefalelsesværdigt.

Dato for ophold: juni 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, U795PGerikh
Alzbeta Labusova, Markedsføring hos KOMPAS Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juni 2022

Hej Erik,

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Vi er meget glæde at du har fået et godt ophold hos os. Vi prøver altid at skabe afslappende atmosfære for vores gæster. Vi håber at se dig snart igen!

Anmeldt d. 3. april 2022

Er lige kommet hjem fra ophold på Kompas, og det var en meget positiv oplevelse af hotel, som lever fint op til ønskerne. Det ligger centralt, så det er muligt at gå til centrum. En meget positiv ting var morgen buffet, hvor alt var portionsanrettet, så man ikke behøver at skulle røre ved alt, som andre efterfølgende skulle have fat i.

Dato for ophold: april 2022
Tak, MartinJ1569
Alzbeta Labusova, Markedsføring hos KOMPAS Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. april 2022

Hej Martin,

Mange tak fordi du har fundet tid til at anmelde os. Det er dejligt at høre du har haft et godt ophold hos os og at du godt kunne lide vores morgenmad koncept. Vi håber du kommer på besøg snart igen.

Med venlig hilsen,

Anmeldt d. 29. marts 2022

Gode og store værelser, nye senge og meget venligt personale. Hotellet er placeret tæt på Limfjorden og tæt på mange seværdigheder. Vi har brugt Kompas i 5 år nu og er yderst tilfreds med alt. Bestemt ikke noget at klage over.

Dato for ophold: april 2021
Tak, mig-selv2013
Alzbeta Labusova, Markedsføring hos KOMPAS Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. marts 2022

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Det er dejligt at vi lever op til dine forventninger. Vi håber du kommer snart igen.

Med venlig hilsen,

Anmeldt d. 16. februar 2022

Det var bare godt at være der, Der var et behageligt personale og de havde altid et smil til en. Man får en fantastisk god morgenmad, og man er bare tæt på alting.
Det er et hotel man virkelig kan anbefale.

Dato for ophold: februar 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 463perj
Svar fra ledelsen:Svarede d. 18. februar 2022

Tusind tak for dit besøg og positive anmeldelse.

Jeg håber snart at se dig her igen.

med venlig hilsen

Bo Kikkenborg

Anmeldt d. 16. februar 2022

Har haft endnu et dejligt ophold på Kompas Hotel i Aalborg, som jeg besøger et par gange om året. Modtagelse og indtjekning foregik nemt og perfekt.
Fik et enkeltværelse, hvor det viste sig, at der ikke kunne komme lys i skrivebords- og sengelampe p.g.a. defekt stikkontakt. Jeg fik straks et andet og større værelse.
Morgenmad og morgenmadslokale er perfekt.
Eneste minus denne gang er, at værelserne i den nye fløj mister "havudsigten" p.g.a. nybyggeri på den anden side af gaden. Jeg har tidligere haft værelse der, og siddet i vindueskarmen og nydt "havudsigten" over Aalborg havn og Limfjorden.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, MichaelW7179
Svar fra ledelsen:Svarede d. 18. februar 2022

Tusind tak for dit besøg og positive anmeldelse. Dejligt at høre at der blev taget hånd om fejlen.

Jeg håber snart at se dig her igen.

med venlig hilsen

Bo Kikkenborg