134 $
CheapTickets128 $
Travelocity128 $
Priceline142 $
Anmeldt d. 30. november 2020

Nemt at komme til, tæt på byen og havnen, rigtig godt værelse og rummelig badeværelse, god morgenmad dog lidt begrænset af Corona-restriktioner. Alt i alt fungerede det rigtig godt - og jeg vil klar anbefale hotellet.

Dato for ophold: november 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, Birkkjaer
Bo Kikkenborg, Direktør hos KOMPAS Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. december 2020

Kære Birkkjær

Tusind tak for besøget og for din anmeldelse.

og ja det er rigtigt at vores morgenmad er noget begrænset i udvalg af hensyn til mindskning af risikoen for Covid-19. Vi glæder os til snart at kunne tilbyde vores normale morgenbuffet med et lidt større udvalg.

Bo

Anmeldt d. 19. oktober 2020

Den nye fløj på Kompas Hotel har byen bedste værelser. Den ældre del, har også store gode dobbeltværelser og er gode til prisen. Alt er pænt og rent. Rigtig god service fra personalet. Kommer MEGET gerne igen.

Værelsestip: Opgrader til værelser i den nye del . Virkelig pengene værd.
Tak, Jacob Høyer F

Kære Jacob

Tak for besøget og for din anmeldelse. det varmer os om hjertet i en kold tid.

Bo

Anmeldt d. 17. oktober 2020 fra mobile enheder

Traveldeal ophold bestilt for 5 måneder siden, men det har været godt.
Vi fik superiorværelse og bortset fra at vi er vant til superlette dundyner og disse var tunge og mega varme, på trods af åbent vindue hele natten, så var det et fint værelse og dertil flot og funktionelt badeværelse. Vi kunne incl i dealen hente kold cava fra receptionen og det hele er bare i orden. Vi kommer gerne igen!

Tak, ullasara
Bo Kikkenborg, Direktør hos KOMPAS Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. oktober 2020

Tak for jeres besøg og tak for den meget fine anmeldelse. Vi håber at se jer igen inden længe.

Anmeldt d. 15. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi var 2 familier med store børn/unge på efterårsferie. Gode familieværelser med dobbeltseng og køjer med gode madrasser.
Vi kunne spise take-away i caféen/lobbyen mod at købe drikkevarer i baren. Også et hænge-ud rum i kælderen med sofaer og poolbord. Perfekt når man er en gruppe på 8 på tur. Varme anbefalinger - konceptet holder. Gratis kaffe/the. Fin morgenmad indrettet covid-19 praktisk med små anretninger.

Tak, evak679

Kære Eva

Tusind tak for besøget og dine fine ord.

Anmeldt d. 26. september 2020

Pænt,rent,enkelt,gode senge,pænt badeværelse,ikke meget støj,god parkering,venlig betjening,alm god morgenmad.
All You need,!
Blev opgraderet til superior værelse,da vi havde hund med.
Levende,ungdommeligt kvarter med mange glasskår på gaden og mange udrykninger.

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, Koiget
Bo Kikkenborg, Direktør hos KOMPAS Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2020

Tak for besøget og jeres anmeldelse og jeres besøg. Vi håber at se jer her igen en anden gang.