Anmeldt d. 30. oktober 2019

super hotel, skønt personale, rent og pænt, dejlige senge. og super morgen buffe.
Nemt at tjekke ind og ud.
Ligger vildt godt i forhold til indre by og handle muligheder.
Jeg kommer helt sikkeret tilbage igen.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jane K
Kikkenborg, Direktør hos KOMPAS Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. november 2019

Kære Jane

Tusind tak for dit besøg og for din fine anmeldelse. Vi glæder os til at se dig igen.

Anmeldt d. 27. oktober 2019 fra mobile enheder

Dejligt hotel tæt på midtbyen. Meget hjælpsomt og imødekommende personale, pæne nyrenoverede værelse, gode senge.Mulighed for at lave kaffe og the på værelset, billig parkering samt fantastisk morgenmad.

Tak, 547viviank
Kikkenborg, Manager hos KOMPAS Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. oktober 2019

Tusind tak for dit besøg og din meget pæne ord. Vi håber at få besøg af dig igen en anden gang.

med venlig hilsen

KOMPAS Hotel Aalborg

Anmeldt d. 26. oktober 2019 fra mobile enheder

Ganske fint hotel. Boede i den gamle fløj, hvor værelserne også bar en smule præg heraf. Til gengæld er værelserne gode og store - dog var der lidt kloaklugt fra badeværelset, hvilket dog ikke blev påtalt - værre var det ikke.
Super lækkert ankomstområde med en rigtig fin bar og et hyggeligt loungeområde.
Beliggenheden er rigtig god - tæt til alt og med rigtig gode parkeringsforhold.

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 336lasser

Tusind tak for din pæne anmeldelse og for dit besøg. Vi sætter stor pris på din tilbagemelding godt som skidt, så vi kan tage hånd om eventuelle problemer.

Hvis du har mulighed for at sende mig nummeret på det værelse du boede på vil jeg tjekke om vi har et problem med vandlåsen. Du kan skrive til mig på bo@kompashotel.dk

Med venlig hilsen

KOMPAS Hotel Aalborg

Anmeldt d. 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Meget flot hotel. Vi boede i en helt ny bygning hvor alt fremstår nyt og flot.
Værelset var perfekt og selv med 2 voksne og 2 store børn fungerede det som det skulle.
Restaurant og morgenmad var ligeledes godt.

Tak, 651lassed
Kikkenborg, Direktør hos KOMPAS Hotel Aalborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2019

Tusind tak for besøget og jeres pæne ord. Vi håber at se jer igen en anden gang.

Med venlig hilsen

Anmeldt d. 14. oktober 2019

Dejlig værelse - fremragende service - udsigten fra værelser kunne være bedre, men morgenmaden var bare OK, WIFI fungerede godt.
Vi ankom med tog/bus, men tilsyneladende er der gode P forhold.
Men først og fremmest var det den rigtig gode service fra personalet som vi faldt for.

Værelsestip: Bedste udsigt 4 sal i venstre side - udsigt til vandet.
Tak, Mogens B