“Forceret slowfood er unødvendigt”
Anmeldelse af Restaurant nam

Restaurant nam
nr. 6 af 270 Restauranter i Aalborg
Beskrivelse: Nam Social Dining & Drinks er stedet hvor maden deles og drinksene nydes. Her skabes en uhøjtidelige atmosfære – hygge og velsmag er essensen! Enkel kvalitet og lokale råvarer krydret med asiatiske twist danner rammen om vores køkken. Drinksene er velmiksede og vinene håndplukkede.
Anmeldt 21. september 2020

NAM laver lækker mad, har dejlig indretning og atmosfære og selv den delvist-uvidende (ny) tjener der serverede, havde både 'nok' viden og var behagelig og morsom i servering og præsentation.

Men...

Til trods for sharefood / slowfood / social dining -konceptet værende hvad det er, så er et ikke i orden at forcere det koncept.
At få en velkomstdrink med rischips og så vente 50 min. på første servering, giver ingen mening.

Maden var generel lækker og presentable, vi blev mætte (måske delvist pga. ventetiden), og vinen var udsøgt og godt afstemt med menuen (Lille Nam + vinmenu).
Tempoet steg da en smule på de sidste to serveringer, da tempoet blev påpeget og vi dermed nåede en bedre afslutning end start i hvert fald.

Aftenens ret:
Ristede svampe med majs, peber, saltet citron og hvidløg.
..samt.. grillet okse.

Mange tak for en dejlig og velsmagende aften; besøger jer gerne igen (igen), men forventer dog ikke at sidde og vente på maden næste gang.

Tak, Kim B

Anmeldt 16. september 2020

Det er en stor fornøjelse at spise hos Nam, hver gang, mange gange. Ja, for jeg har besøgt Nam flere gange og er altid tilfreds.

Tak, D7520NFmariad
Anmeldt 12. september 2020

Alt var i orden, maden var spændende og velsmagende. Betjeningen helt i top. Rar atmosfære, god og hyggelig indretning. Et stort plus var stedets juicemenu, som bestod af spændende hjemmelavede juicer, der passede rigtig godt til maden. Kommer gerne igen! Absolut value for money!

Tak, mette5250
Anmeldt 10. september 2020

Skøn oplevelse! Dejligt med nye smage. Små lækre retter og gode vine!
Hyggelig indretning, dejlig musik og god betjening.
Eneste minus er beliggenheden ud til vejen, men denne glemmer man hurtigt, når man kommer ind (hvis ikke man får bord ud til vejen).

Tak, Stine S
Anmeldt 27. august 2020

Vi havde booket bord ifm. Nordjysk Madfestival, hvor der blev serveret en 5-retters menu, bestående af hummer, vesterhavsfisk, mørbrad, ost og is.
Alle retter var spændende og velsmagende og en dejlig oplevelse.
Da vi havde bestilt bord på en hverdag (onsdag), fravalgte vi vinmenuen og nøjedes med et glas hvid til fisken og rød til de resterende. Det var samme vine som til vinmenuen så et fint valg.
Da det var et "større" arrangement, bar servering og betjening præg af dette, men med det vi oplevede, kommer vi tilbage og prøver den "normale" menu en dag.

1  Tak, TKazz

Rejsende, der kiggede på Restaurant nam, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Restaurant nam? Fortæl om dine oplevelser!