“En spændende oplevelse!”
Anmeldelse af Restaurant nam

Restaurant nam
nr. 2 af 293 Restauranter i Aalborg
Beskrivelse: Nam Social Dining & Drinks er stedet hvor maden deles og drinksene nydes. Her skabes en uhøjtidelige atmosfære – hygge og velsmag er essensen! Enkel kvalitet og lokale råvarer krydret med asiatiske twist danner rammen om vores køkken. Drinksene er velmiksede og vinene håndplukkede.
Anmeldt 7. november 2018

Aftenen bød på adskillige serveringer, efter eget ønske, med tilhørende vin-menu.
Det viste sig at blive en af de bedste madoplevelser jeg har fået i det nordjyske. Stemningen var meget behagelig og servicen i top - mere end hvad vi forventede af et social dining koncept. Ville gå så vidt at kalde det social fine dining. Retterne var i særklasse og havde spændende kombinationer. Vinen komplimenterede retterne glimrende, med en enkelt smutter - set ud fra en subjektiv vinkel.
Man mærker personalets passion på forreste række og man går derfra med følelsen af at man virkelig er velkommen til et gensyn. Lokalerne er godt indrettede og stilen holdes hele vejen igennem. Kan varmt anbefale Nam

Dato for besøg: august 2018
Tak, Sebastian P

Anmeldt 6. november 2018

Keep it simple please. Alt for kompliceret og ligegyldig mad. Forsøg på at være fancy men ender ud i en ligegyldighed. Maden er ikke dårlig, bare alt for snobbet.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Anders O
Anne-Marie M, Ejer hos Restaurant nam, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2018

Vi er kede af at du føler vores mad er snobbet. Vi vil selv mene vores mad hverken er snobbet eller kompliceret - tværtimod!
Vi må konkludere at vi ikke har ramt dig smagsmæssigt, desværre.

Anmeldt 3. november 2018 fra mobile enheder

Kunne ikke sætte en finger på noget som helst. Tjenerne var virkelig dygtige, sjældent man ser dem så passioneret. Maden var selvfølgelig og rigtig lækkert!

Dato for besøg: november 2018
Tak, Seaside01228257908
Anmeldt 27. oktober 2018

Det var virkeligt spændende, velsmagende og original mad. Flere retter, der overraskede, og alle positivt. Personalet venlig og kompetent, selv toiletterne var fine!

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, J_rgen_B_11
Anmeldt 15. oktober 2018

Mit besøg på Nam var et af mine absolut bedste restaurantbesøg til dato. Alt levede fuldt ud op til forventningerne, og jeg kan ikke sætte en finger p den middag, jeg spiste sammen med min kæreste.

Vi valgte de 15 serveringer, og havde måske forventet, at der ville være en ting eller to, som ikke ville falde 100 procent i vores smag, men det var 15 små smagseksplosioner, der spillede fuldstændig.
Det hele var fantastisk kreativt uden at kamme over på nogen måde, og alt var afstemt helt perfekt og tilberedt efter alle kunstens regler.

Retterne blev serveret i et passende tempo, så man hverken sad og ventede længe eller følte at det gik lidt for hurtigt. I det hele taget var betjeningen helt i top. De søde tjenere havde fuldstændig styr på sagerne, og de fortalte om maden med stor entusiasme og begejstring.

Samtidig er atmosfæren skøn. Det er en enormt hyggelig restaurant, og selv om der var helt fyldt op, var lydniveauet - takket være en fantastisk akustik - meget behageligt.

Dato for besøg: oktober 2018
2  Tak, 298mettek

Rejsende, der kiggede på Restaurant nam, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Restaurant nam? Fortæl om dine oplevelser!