“20 års familiefødselsdag”
Anmeldelse af Wildebeest Gastropub

Wildebeest Gastropub
nr. 10 af 269 Restauranter i Aalborg
Anmeldt 5. august 2020

Lækker mad og øl, pas på deres sliders er noget større end man kender det fra andre steder :-) Vi fik sliders samt chili con carne, som også kan varmt anbefales. Hurtig og hjælpsom betjening.

1  Tak, Thomas S

Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik alle en god oplevelse hos Wildebeest. Der er en afslappet atmosfære i restauranten og personalet gjorde et godt indtryk. Vi var ovenud tilfredse med vores mad, serveringen og det spændende udvalg af øl.

Fair pris. Kommer gerne igen.

Tak, KrokoMakro
Anmeldt 15. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt lille spisested med rigtig gode burgere.
Min kæreste fik en double beest Stack og jeg valgte to sliders. Den ene med pulled pork og en med bøf og en pandekage. Det lød sjovt så jeg prøvede det, og det smagte så godt! Kunne godt spise flere af dem! Jeg valgte to sliders og kunne kun spise 1,5 så de mætter godt.
Vi fik sprøde fritter til og en god vegansk purløgsmayo!
Der blev serveret vand i en kæmpe kande til bordet, dog lidt pebret at tage 45 DKK for vand.

Tak, louisepB8271XW
Anmeldt 2. juni 2020

Det er ikke første gang, og heller ikke sidste gang vi spiser på Wildebeest. God mad, og skønt med nogle nye og spændende sliders på menuen .

Ærgerligt at man ikke kan finde Eigils Orange på menu kortet mere, men dejligt at Hancock Sports Cola stadig er fast inventar..

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Henrik F
Anmeldt 26. februar 2020 fra mobile enheder

Vi var 10 på tur der alle var sultne. Vi bestilte forskellige burgere alle var meget tilfredse med deres valg og alle var mætte da vi gik fra stedet. Betjeningen var super venlige. Jeg er ret vild med burger og kan virkelig anbefale dette sted

Dato for besøg: februar 2020
Tak, LDA70

Rejsende, der kiggede på Wildebeest Gastropub, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Wildebeest Gastropub? Fortæl om dine oplevelser!