“Råhyggelig restaurant med lækre sliders”
Anmeldelse af Wildebeest Gastropub

Wildebeest Gastropub
nr. 9 af 272 Restauranter i Aalborg
Anmeldt 25. januar 2020

Besøgte Wildebeest fredag aften for at fejre sønnen. Glad for at vi kom tidligt inden kl.18. Meget hyggelig og down to earth restaurant tæt på parkeringshus. Masser af spændende øl, god coctail (blot for lidt i glasset). Min mand og jeg delte nogle sliders, og vores favorit blev absolut Det Løg(n), så håber den blir på menukortet til næste gang vi kommer nord på. Det Løgn spillede på alle smagsløg, noget knasende, meget svagt surt og lidt sødt mm. Normandy flapjack var okay, men der manglede noget. Fik ikke spist det hele af den confiteret and, da kimchi ødelagde anden (for surt), så her manglede der noget mere sprødt (som kål) og måske knasende som ville have fremhævet anden. Til vores glæde har de Hancock sodavand på menukortet, men desværre ikke appelsin med sukker. Den islandske appelsin var ikke noget speciel. Sønnen fik brownie til dessert og var til UG. Delte en iskaffe som var meget lækker.

Tak, HSloth

Anmeldt 18. januar 2020 fra mobile enheder

Bare en burger. Ikke noget særligt ved den, udover det kom i stor fedtet bolle. Jeg bestilte sweetpotato fries og de var for det første pakket ind i mel og dernæst fuldstændig skamstegt nede i frituren. Det var fuldstændig umuligt at smage rodfrugten. Det var bare fritureolie og en stiv melklump. Deres cocktails var dog udmærket.

Tak, AnneleeValino
Anmeldt 18. december 2019 fra mobile enheder

Fantastisk besøg
Fik bord til 4 last minut
Vi fik alle sliders og grove fries - 2 sliders mætter faktisk ret godt
Smagen og kreativiteten er i top

Tak, TinaBach
Anmeldt 16. december 2019

Et måltid efter biografen og så valgte vi stedet. Valget faldt på burgere. Min sejlede i fedt i bunden og var ganske kedelig. Min partners var i lidt bedre stand. Betjeningen var frisk og kompetent. Men vi sad i den grad i træk fra døren. Ikke imponerende. Men et charmerende sted.

Tak, Varberg9000
Anmeldt 11. december 2019

Havde bestilt bord og da vi ankom var sulten allerede meget påtrængende. Heldigvis fik vi hurtigt vores bord, og efter maden var bestilt gik der ikke mange minutter før maden var klar.
Burgeren var et mekka af gode smage, selvom ostersaucen måske ikke lige var min kop the. Fritterne var ubeskriveligt gode.

Tak, Ruben H

Rejsende, der kiggede på Wildebeest Gastropub, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Wildebeest Gastropub? Fortæl om dine oplevelser!