“Hyggeligt sted til en skøn burger :)”
Anmeldelse af Wildebeest Gastropub

Wildebeest Gastropub
Reservér med
Wildebeest Gastropub er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 16 af 300 Restauranter i Aalborg
Anmeldt 1. november 2018

Altid hyggeligt at spise på Wildebeest Gastropub. God stemning, hyggelige lokaler og dejlig mad. Kan bestemt anbefale stedet.

Dato for besøg: november 2018
1  Tak, Mette M

Anmeldt 31. oktober 2018 fra mobile enheder

Seriøs god burger og venlig betjening. Dog var vinen ikke speciel god, den kunne smage som om den havde været åbnet for længe. Øllen på fad var til gengæld super god.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, mortenjustesen
Anmeldt 2. oktober 2018

Vi var nogle gutter der var inde og spise her, tre beefcakes og en beestburger med fritter til dem alle.
Det smagte fortrinligt, dejlig saftig bøf og dejlige smage de har sammensat.
Fritterne var dejlig sprøde og dippen hertil lækker.

Det er fedt at et sted tør at gå mod andre spisesteder og have andre leverandører af softdrinks. Vi fik Hancock sportscola (klasiker).

Dejligt smilende og grinene personale, det tæller godt.

Helt sikkert en nydelse og skal derind igen.

Dato for besøg: september 2018
Tak, SorenPAA
Anmeldt 29. september 2018 fra mobile enheder

Super lækker mad som du bliver mæt af, og et udbud af øl, som er sjældent set.
Miljøet er lidt råt og upoleret. Betjeningen var sød og imødekommende.

Dato for besøg: september 2018
Tak, JIPinndal
Anmeldt 26. juli 2018 fra mobile enheder

Gode sliders
Godt øl
Gode sides
Vi spiste to slides hver
Især den med and var helt suveræn.
Mac n cheese sticks genialt syndige.
Sad oppe under loftet og det var perfekt i varmen. For to personer kom vi af med ca 450kr og der var fair pris for den gode gode mad

Dato for besøg: juli 2018
Tak, KnorFromDenmark

Rejsende, der kiggede på Wildebeest Gastropub, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Wildebeest Gastropub? Fortæl om dine oplevelser!